CAMPANIE ELECTORALA

A inceput campania si apar afisele penibile. Desigur ca si eu voi avea afise penibile dar asta din cauza fetzei in primul rand si mai putin din cauza sloganurilor. Ei bine sambata noaptea, pe o ploaie oribila, eu impreuna cu bunul preten Alex Agusoaie lipeam de zor afise cu Partidul Ecologist Roman si am dat peste 2 afise pe care le-am pozat chiar daca era noapte si ploua. Primul se incadreaza perfect in economia si demografia orasului, este afisul Partidei RRomilor care are simbol electoral Trefla:)) bine ca nu e alba neagra, ursu, saxafonu lingura, cazanu, calu, caruta, fustele...etc...

la al doilea am vazut in primul rand geniul din ochii doamnei din poza. Apo sloganul este de geniu si nu ma mira ca e de la PRM... Sloganul ei este: "incearca si cu o femeie"... pai sincer eu pana acum numai cu femei tot am incercat, nu e ceva nou...poate este un indemn pentru gay sau pentru femeile curioase... are putini electori Doamna Codruta. Am auzit ca azi a dat-o si pe Europa FM..daca ma miscam repede eram inaintea radio-ului... dar e bine si asa:)))

VOTATI ARVINTE..!(ca in banc..trei morminte inainte:))) )

Comentarii

Razvan a spus…
Tovarashe,...avem in echipa ecologista oameni cu idei pt campanie; unul dintre ei - Danut Buculei - chiar mi-a placut in mod deosebit; tipul e inginer silvic si, in momentul de fatza, e reprezentantul Camerei de Comert Bacau in privinta organizarii de manifestari si evenimente de toate soiurile, inclusiv pe teme de mediu. Incearca sa iei legatura cu el si sa ne adunam la o cinzeaca la urmatoarea ta vizita acasa. Omu chiar e cu idei!!! Daca te intereseaza nr lui...da-mi un offline pe mess...

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...