google search

Tot caut lucruri si nu le gasesc. Am incercat si google si degeaba. Am incercat si la biblioteca, si la librarie, si la piata, si in pat, si la dus, si in taste si in monitoare, si in blog, si in oameni si nu mai gasesc. Caut sa ma simt undeva acasa. Sa apartin de o casa. Nu am asta. Nu o mai am de ceva vre,e. Nu mai am un loc caruia sa-i spun casa in adevaratul sens. Nu-l mai am. Caut intelegere si liniste in cearta. Caut persoane care sa ma inteleaga si care sa nu puna 1000 de intrebari sa nu inteleaga nimic. Caut o persoana la care nu e nevoie sa spun ce am ca sa inteleaga si sa fie ok. Caut o muzica mai vesela. Caut un sponsor pentru saxofon. Caut o pastila care sa ma faca sa imi treaca palpitatiile de la inima ca de un an am tensiune si ma doare inima si mi-e sila sa ma duc la doctor. Caut sa nu ma mai consum pentru orice. Caut o pastila de durere in cur. Vreau sa iau pastila sa ma doara in cur de orice si sa nu ma consum si sa am palpitatii la inima mereu pentru orice si mai ales cand sufar. Caut un album de Electrik Band, nu-l gasesc deloc. Caut un bilet dus spre Nicaieri cu escala la Oriunde. Vreau sa gasesc un bilet si sa plec uitand telefonul mobil acasa si adresa de mess. Caut garsoniera pentru la toamna de inchiriat. Caut casting. Caut sa termin cu viata asta si caut petrolul de dupa. Caut metoda de slabit cu ceafa de porc la gratar. Caut un job part time plafonant si nesacaitor. Caut unde sa plec, fug. Caut oglinda corecta, toate's defecte. Caut stapan pentru un pisoi de-a lu' Mita, pisica mea a fatat deci. Caut o reteta sa gatesc pentru saptamana asta. Caut o metoda sa ma autoapreciez. Caut setul de creioane Faber, l-am pierdut in clasa a 6-a. Caut simplitatea. Caut o pereche de blugi old-school drepti simpli...albastri. Caut sa joc un biliard cu cineva pe mess. Caut intelegere. Caut sa nu mai sufar. Caut sa nu mai caut...

Dar poate ca domnisoara are dreptate si: "it's all gonna be better in time".. hope so...




Comentarii

daca asta era o incercare disperata sa ma impresionezi sa te iau la concert la lenny, ai reusit!
Anonim a spus…
hai ca acu dupa ce vad cuvintele lui Horia sunt convins ca esti deja mai fericit, oricum inteleg creioanele...si blugii si restu...da sa zici tu ca n-ai cu cine juca pool pe mess m-ai ranit :))
SteFUN a spus…
macar am gasit 2 prieteni...
RaluSite a spus…
Tin minte creioanele alea da cred ca le-ai luat cu tine cand ai fost in ceva tabara (la Runc) si le-ai uitat acolo... asa imi amintesc eu. Apropo... celalat pui a lui Mitza l-ati dat?
Si nu-i asa ca ma cauti si pe mine sane mai scoatem ochii oleaca?? :D
RaluSite a spus…
Tin minte creioanele alea da cred ca le-ai luat cu tine cand ai fost in ceva tabara (la Runc) si le-ai uitat acolo... asa imi amintesc eu. Apropo... celalat pui a lui Mitza l-ati dat?
Si nu-i asa ca ma cauti si pe mine sane mai scoatem ochii oleaca?? :D
RaluSite a spus…
Tin minte creioanele alea da cred ca le-ai luat cu tine cand ai fost in ceva tabara (la Runc) si le-ai uitat acolo... asa imi amintesc eu. Apropo... celalat pui a lui Mitza l-ati dat?
Si nu-i asa ca ma cauti si pe mine sane mai scoatem ochii oleaca?? :D
SteFUN a spus…
:)))))))))))))
(2 preteni si o sora)

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...