Grover The Best!


Imi place mult Grover Washington Jr numai ca e o problema. am foarte putin de la nenea asta...stiu ca l-a inspirat pe Kenny G sa cante la sax asa cum canta. O mostra de Grover mai jos. Poate nu cea mai elocventa dar e musica for making sweet love. Din pacate nu amcu cine sa impart melodia acum intrucat...cum spune si radio Erevan trebuie sa o am mai lunga decat distanta si nu o am mai mare de 400 km:))
nu e de ras ci e cam de plans dar na, acu mi-o impart singur:)). Daca aveti pe acasa Grover va rog sa dati sa asculte si urechea mea.

si poate ceva de crestat vene pe lung...:

incredibil ce ton, ce sound placut are. nu e deranjant. zici ca e altceva nu saxofon, parca nu e tabla parca e lemn sunetul...fffoarte placut mai ales la al doilea unde e foarte greu sa sufli atat de "fin"... foarte greu. Mai usor dai tare in sax ca la gheboia. acolo e numai suflu, plaman si buza si feeling. super tare.

Comentarii

Prima data am ascultat grover de la sebi moisa, acuma vreo 15 ani. omu e tare de tot. Aveam doua casete cu el, care sunt pe undeva prin garaj pe la Buhusi. Am un cd, un fel de best of, care e spaima pizdei, if you know what I mean...daca sunteti vreodata acasa cu o pizda care cedeaza greu, grover e solutia!!!

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...