BANCURI PE MESS DE LA IONUTZ:d

Nu am deschis messu multe zile si am gasit, eventually multe mass-uri cu bancuri de la Ionut Grigoras, pretenul meu de la Iasi si ma gandeam ca sa mai rada si gura voastra nu numai a mea:*
va pup si va multumesc ca intrati pe blog regulat desi eu nu am avut timp sa scriu ca de obicei. Imi cer scuze si promit sa imi revin peste o saptamana si sa am postate iarasi articole in fiecare zi.

Un tip intra intr-un bar tinanand in mana un cacat imens si zice:
- Fiti atenti in ce era sa calc!

La intrebarea "Ai facut sex vreodata cu un coleg de serviciu?" exista un raspuns sincer: "Am intretinut relatii sexuale zilnice cu seful meu direct...El ma futea la cap si pe mine ma durea in cur!"

Doi betivi ies dintr-un bar. Unul din ei vede un ciine care-si lingea testicolele. Atunci betivul zice:
- Ce n-as da si eu sa pot face asta...
Celalat betiv spune:
- Hic ...hic.. daca-i dai un biscuit cred ca te lasa si pe tine.

Doi batranei prin parc:
- Cum te simti mai Vasile acum la 80 de ani ?
- Ai?! Aaa, acum la 80 de ani? Pai cum sa ma simt, ca un nou nascut... ma pis si ma cac pe mine, toata ziua...

pupat:*:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...