POZE DIN TARA

A trecut ceva vreme de cand nu am mai pus poze cu si despre minunata noastra tara. Ei bine va dati seama ca s-au strans deja cateva.
Incepem cu una de la Drobeta Turnu Severin... una care ne arata exact mesterika ala roman priceput la toate, ala care daca il intrebi la ce e bun rade si spune "fac de toate, numai ochi de om nu pun, in rest le fac pe toate, sudez, montez de toate"... da! e Gicuta

ALO, PERSIC SUNT. MA! MA, M-A CAUTAT CINEVA? VEZI CA DACA VINE BUZA DE IEPURE SA-I SPUI CA VIN SI EU DUPA CE REZOLV CONTRACTELE ASTEA CA POATE O PUN SI EU DE-O TELENOVELA DIN NOU CA NU MAI AM BANI DE SEMINTE...


Asta am primit-o de la Raducu de la Iasi... Vrei promisiuni adevarate? Iti dam p...pppp ... pppromotie... uite ca ma balbai.

Nu sunt nebun! Uitati-va mai bine la cutia acestui produs. Sunt cleme de prindere in perete a unui cuptor cu microunde. UNDE? Unde in toata bucataria aia apare cuptorul? Unde ca nu e nicaieri....

Cred ca e ceva in neregula cu acest bar devreme ce se numeste ADOLESCENTA... perversi mici ce sunteti:D


Sincer asta mie mi s-a parut superba. Pe bune Superba...Scrie: "inchis o ora, Scuze".

Hai ca a expirat ora... ma duc la buda...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...