Daca vreti sa radeti bine

Ma uit la tv si vad cum ca Treistariu cica a avut o relatie cu un tip. Ma buseste rasul pentru ca imi dau seama ca e vrajeala.. ca saracu Treistariu n-are nicio vina. Un tampitel, pe numele lui Tarky, vrea sa apara la tv si de asta a spus si el ca i-a impins la deal cina lu Treistariu. Acu' de curicozitate, am intrat pe net sa caut cinemama dreq e Torky asta si am dat urmatorul interviu. Priviti si va minunati. Eu sincer am ras cu pofta cand am vazut ma ales faza cu streepteas'u nereusit ... cu sosetel,e cu vocea lui de ceaun spart... cu nevasta-sa star de filme "XXL" :))) (aici sa inteleg ca-s filme XXX pentru grasi?). Hai Enjoy:

Comentarii

Anonim a spus…
nush daca e de ras ....e mai mult de bleahhhhhhhhh....sugestie pune-l pe pitzipoanca:D


semnat,
anonim
Irina Dan a spus…
ce-i cu asta, fratele meu? ca n-am inteles ce cauta la TV...Doamne fereste ce creaturi !

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...