VA ROG SA MA CORECTATI

Sunt sigur ca nu am toate informatiile si ca o cam dau in balarii dar cred ca ulei de la prajit, ala din tigaie, nu are sens sa-l punem in sticle de plastic si sa-l aruncam la gunoi. Deci! :))
Circula pe mess un mass despre cum suntem noi niste inconstienti si ca ar trebui sa fim mai "verzi", adica nu avem grija de uleiul folosit pe care il aruncam la canal (in ghiuveta). Cica acel ulei face ca nu'sh-cati litri de apa nepotabila si ca, daca am fii ecologisti si verzi, am pune uleiul intr-o sticla pe plastic si am da-o la ghena. Sincer nu prea cred ca e o solutie adevarata. Daca suntem cu adevarat ecologisti am pune uleiul ala in sticle si duse la depozite speciale... acolo unde ducem uleiul de la masina de exemplu. Pentru ca noi, romanii, nu avem un sistem de strangere a rezidurilor si gunoiul menajer foarte bine pus la punct. In principiu gunoiul e dus la o "groapa de gunoi" unde niste purai cauta fier. Ce sens are sa punem uleiul folosit in sticle si dat la groapa de gunoi, acolo unde sticlele se sparg si uleiul ajunge in sol si de acolo in panza lu' freaticu.
Eu zic mai bine dam la canal pentru ca eu stiu ca apa e epurata inainte sa fie "aruncata" in raurile de unde a venit. Deci teoretic uleiul va fi prins in filtrele de nisip sau biologice sau ce o fi acolo. Cel putin teoretic. Mama mea acasa la Buhusi pune uleiul in stticle de plastic si le da la ghena. Sincer, cred, mai Carmen mai, ca ai o intentie buna dar, nu le mai da la ghena... da-le lu Ciprian sa le duca la Ilie mecanicul cand isi schimba uleiul la masina.
Imi cer scuze de parerea mea. Sunt sigur ca trebuia sa am alta parere din moment ce am terminat Geografia Mediului dar logic cred ca am dreptate. Va rog sa ma informati daca stiti alte metode etc.

Comentarii

Anonim a spus…
Si cum stateai tu asa, si spalai ceaunu de ulei la bucatarie ti-a venit in cap "this issue". sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate. si-au mai pus si altii intrebarea asta...
check this out http://antipoluare.wordpress.com/2008/09/26/nu-mai-arunca-uleiul-la-chiuveta/

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...