CEL MAI TARE STAND-UP

Poate nu e cel mai tare stand-up ever. Personal cred ca cel mai tare este cel al lui Eddie Murphy - delirious.. ala din 83 parca. Apoi pe locul 2 ar fi Pablo lu Francisco si asta e la egalitate pe 2. Russell Peters e un indian(nu si dupa nume) din Canada... interesanta cominatie. El, spre deosebire de parlitii de la noi, nu trebuie sa spune "pizda, cur, floci, fut"... etc pentru ca lumea sa rada. El face glume destul de curate si asta imi place foarte mult la el. Asta mi-ar placea si mie sa fac:D sincer... asa da ca model:

Fii antena Tzintzi ca o sa iti placa mai mult decat ce iti dadusem de pe Comedy Central.

Comentarii

Adrian Păduraru a spus…
imi place mult Russell Peters si stiam clipul :) super tare omu
Adrian Păduraru a spus…
si mi-a facut placere sa-l revad:)
Razvan a spus…
am ras tare de tot la vreo 2 poante; bun gagiul...

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...