Orny Adams

Nu vreau sa fiu Orny Adams. Vreau sa fiu oricine altcineva dar nu el. Am lucrat cu un tip zilele astea la fel de ciudat ca el. Si lumea e plina de Orny Adams. Inca el un caz bun pentru ca el a reusit in 10 ani sa strang un material bun pentru o ora de show. Dar sunt alti Orny Adams care nu fac nimic. Stau toata viata gandindu-se cat sunt de buni si cat au realizat. Multi apar altfel la TV sau in showuri dar cand ii observi in privat, lucrurile se schimba. Devin incapatanati, devin laudarosi, plini de ei.. devin Orny Adams.
Poate fiecare din noi avem un pic din Orny Adams dar mai putin... asa cum e Cosby, sau mai mult cum e radu Caprini. Macar Orny Adams e la NY sau in LA dar Caprini e in Bucuresti si nu face nimic... Macar Orny Adams are talent...de a cauta... si saracul cauta de ani de zile materiale. Mi se rupe inima cand asa penibilitati de oameni si totodata ma buseste rasul.
Nu vreau sa fiu Orny Adams.

Comentarii

Anonim a spus…
mai stefane tot nu ti-a venit mintea mai la cap ? lasa-te mai de actorie ca nu iti shade bine vere tie actor.tu poti juca un singur rol in viata- stefan zaharia. lasa-i pe altii care se pricep sa faca asta.tu incerci, te straduiesti dar ai marea problema sa nu poti sa te concentrezi suficient de mult asupra unui lucru cand il faci si mai ales sa fii superficial si subiectiv de-a lungul "cariei" tale. cauta-ti un job ceva puisor. ma semnez cu anonim doar pentru ca te cunosc si ca te vei enerva mai tare ca nu stii cine a postat si contra a ce spui tu te vei gandi la asta ...ION
SteFUN a spus…
:)) interesant dar aici nu era vb despre actorie:)
oricum multumesc pentru comment. mai bine ai vedea cine este Orny Adams. si poate ca ai dreptate dar eu, cand incep ceva, imi place sa termin:)
Mi-am da seama ca nu geografia este marea mea pasiune dar nu vroiam sa o las in anul 2
imi cer scuze dar voi termina facultatea asta si voi lua lecitina sa ma concentrez la roluri.. macar la nivelul colegilor mei dragi.

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...