PHIL COLLINS

Am revazut astazi concertul lui Phil Collins..cel de adio de la paris. Imi placw foarte mult si il recomand. Am psu si o mostra din acest concert..poate nu cea mai cunoscuta piesa a lui dar una care acum imi place mie foarte mult.

Lunea imi spune ca pun prea multe video pe blog si ca eu comentez prea putin ca scriu prea putin. Ca nu ar trebui sa [un asa multe video-uri. Ei bine eu ascult multa muzica si nu am cum sa recomand ce ascult altfel decat printr-un video de pe utube sau alte surse. Cateodata ma abtin sa scriu articole lungi pentru ca ma gandesc ca lumea e satula de romane vrea ceva scurt si la obiect. nu cred ca reusesc sa fiu nici scurt si nici la obiect de cele mai multe ori dar incerc:)
PS: sper sa va placa piesa:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...