cu cine impart paharul somnul si visele

In ultima perioada imi impart momente importante cu BB king si cu AAron a lui Neville. Asta inainte de paharul 3 pentru ca dupa ce ma termin incepe tiganeasca. De exemplu incep cu :

stiu ca am mai pus video-ul asta pe blog dar e superb. E la o inchisoare si ma buseste plansul cand ii vad pe aia cu sufera acolo... si a doua dupa guess who este superba. o sa va placa. Dupa paharul trei ajung la:

si la final:

si pe asta l-am mai pus. mi-a spus cineva ca am un blog de manelist. Credeti ce vreti dar mie imi plac foarte mult. sunt sincere si faine si imi plac. daca asta ma face manelist (desi sunt tiganesti 100%) ei bine atunci sunt manelist si o sa imi iau si lant.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...