gata:sondaju si tuica

1 la bemol la mana s-a terminat tuica de la Maria deci fac apel pe aceasta minunata si weboasa cale la inca una de 2 kile daca vreti:D
2 la diez la mana s-a terminat sondaju. cica cei mai multi votanti folosesc prea mult mouse-ul (sau soarecul) cu mana dreapta...
3 la becar la mana ce dracu beau eu pana trimite maria inca o sticla? cica zaraza e ieftina si buna. hmmm. am o mandrie si nu beau adio mama saniuta sau altele.


astept provincia:)

PS(lung): tineti minte ca acu 1 an scriam ca o sa ajung batran, urat, sarac, singur si cu 2 pisici. Acum sunt sarac, singur, urat si ghiciti ce? am 2 pisici.... sa mai spun ca am albit. frate daca as fi si eu din secta aia din martorii lu Iehova sau martorii lu Rahova, aia de cred ca dupa viata este petrol as astepta cu canistra pregatit de pe acum:), dar din pacate nu sunt de la colentina, rahova, pantelimon sau Iehova. asa incat stau si astept cuminte sa fiu total alb in cap ca restul le am:). NB.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...