KENNY G.

Dupa ce Horia mi-a tras-o si a luat pe altcineva la concertul Sting si eu l-am vazut la televizor la stiri 1 minut pe sting, am zis sa-mi iau masurile de precautiune si astfel ca la concertul Kenny G de pe 30 aprilie(ziua mea:D) o sa imi iau bilet ca nu stiu daca pot intra cu cafeaua:))) ca sa fiu sigur ca nu pierd concertul asta pentru nimic in lume. Am luat bilet cu bani imprumutati de la bunicu:)) las ca-i dau eu inapoi:D
Va astept pe toti la marele concert. pupat

PS: Horia e inapoi pe panoul de rusine chiar daca mi-a dat o pizza. Aia nu se pune. E doar deranju ca am raspuns la telefon:)))

Comentarii

Razvan a spus…
bai...e pe bune ce se zice? Kenny G e cel care-e descoperit ...punctul G???

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...