prima parte pentru toti

De cand am descoperit de la nea Puiu Sava ca exista pe Terra unu pe nume Victor Wooten a inceput sa imi placa si mai mult chitara bass... desi si inainte imi placea.. o perioada am si avut asa instrument si incercam sa "dau" in el. Acum am descoperit pe net o filmare "scoala" cu Victor Wooten si Steven Bailey impreuna cu o carte si cd audio. Pun pe blog o bucata gasita si pe utube si ma gandesc ca nu trebuie sa fii cine stie ce expert ca sa apreciezi macar prima parte. in partea a doua explica tehnicile folosite si dezvoltate de ei. mie personal mi se pare superb realizat si imi place mult de pletosu ala de Steven. nu de alta dar imi poarta numele:)). ma termina cum "flajeoleaza" acolo jos la a 3-a sau a4-a octava ca nici nu mai stiu unde se duce de nebun:))) enjoy:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...