Barbatii si femeile in relatii cred... si putin AAron Neville

Putine femei vorbesc sincer despre "trecutul" lor. De cele mai multe ori nu spun nimic sau cum am auzit intr-o emisiune "de femei" cica e bine sa spui ca e de la al 3-lea la al 5-lea... spunea tantea aia care nu era frumoasa da era batrana... ca nu e bine sa spui adevarul... ca ea tot timpul spune ca a "avut" 4 si ca dobitocu de la momentu "dezvaluirii" e al 5-lea. Cred ca la ea kilometrajul s-a oprit la 5 de acum 35 de dati:D. Ideea este ca daca o femeie iti vorbeste sincer despre trecutul ei exista 3 tipuri de barbati. o data sunt cei cu care au avut relatii sa zicem serioase. apoi sunt cei cu care au incercat o relatie dar nu a mers si a fost ceva scurt. La final sunt aventurile. In principiu sunt si cele care au numai tipul 1 de barbati sau doar primele doua tipuri. Multe femei nu au avut "aventuri". Cred ca barbatii sunt mai predispusi la a face astfel de "compromisuri". Ma rog. Eu sincer m-am ferit de cand ma stiu sa nu fiu tipul 2 de barbat din povestea unei femei. Adica e ok sa fiu cel cu care ai avut o relatie de "n" ani sau chiar o aventura. Dar te rog din inima.... nu vreau sa fiu cel de tipul 2... ala care cand povestesti de el iti pare rau. Iti pare rau ca ai incercat. Ca daca nu incercai nu aveai ce pierde... adica ala pe care cand "il povestesti" preferi sa nu dezvolti ... ala de care incerci sa uiti pentru ca a fost o relatie scurta si nereusita si care a stricat poate o prietenie. Nush daca ma fac bine inteles. Nu vreau sa fiu pentru nimeni "ala cu care am incercat o sapt sau o luna sau 2 si ne-am pus-o dar nu ne-am inteles si a trebuit sa o terminam acolo. nu ne mai salutam...". prefer sa fac un pact cu toate femeile de pe Terra. Daca simtit, dragele mele, ca pot fi genul ala in viata voastra mai bine spuneti NU de la inceput. E clar ca bat campii rau de tot. Pentru un barbat e altfel. Pentru noi cel mai rau este cand ceva e "neterminat" intr-o relatie. Adica atunci cand simti ceva pentru o femeie si nu apucati sa aveti o relatie. Si toata viata te gandesti "cum ar fi fost daca?..." si aici nu ma refer numai la sex. In principiu un barbat porc (cum suntem de fel) nu are stres mare cand are o relatie de o luna cu una ... si-o trage cu aia si se desparte de ea. Pentru el (in cele mai multe cazuri) e o victorie. Eu nu vreau astfel de victorii. Decat sa fiu "ala" din mintea unei femei pentru tot restul vietii prefer sa simt pentru tot restul vietii ceva neterminat intre mine si acea femeie. Sper ca m-am exprimat destul de "citetz" sau "lizibil". O melodie care exprima destul de frumos unele lucruri este cea a lui AAron Neville: please remember me...(in a good way:D ). Asta imi doresc si eu. Sa isi aduca aminte CU DRAG toate (putinele) femei pe care le-am intalnit in scurta mea viata.
sper sa va placa macar piesa. e super:


aaron neville please remember me
»

Comentarii

Lucian2050 a spus…
super grait-ai...

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...