NU MAI SUPORT NATIONALA... SA MOARA FOTBALU!!!!

Va spun sincer ca eu nu mai tin cu echipa nationala de fotbal. Dupa ce ca suntem praf la fotbal mai bagam si toata ziua pe TV acelasi lucru: mutu fotbal pitzi chivu muti piti borcea gigi goian plm pitzi mut etc... m-am saturat. Sa moara fotbalul astazi. ACUM! dar nu ala din strainatate ca ala imi place,,, mai ales cand vad Barca cu Bayern etc... dar echipa nationala de fotbal trebuie sa dispara. Frate avem un rahat de meci si o luna aud la tv numai asta: "meciul unei natiuni" sau "meciul unei generatii"etc... sa mac in antena 1 care a transformat un meci al nationalei intr-un circ gretos.. da DE ce nu e "meciul curului meU??.."
De ce nu e asa? Dupa ce ca nu avem valoare.. ca asta e adevarul, nu avem valoare, mai avem si tupeul sa pregatim si sa prezentam un meci de parca joaca Brazilia cu Anglia. Suntem VARZA sa recunoastem. Sa ne apucam de polo sau cricket sau rugby (unde sigur am avem mai multe performante daca ar fi si interes).

Legat de asta vreau sa spun ca la stiri, la sport, am vaz 20 de minute despre goian mutupitzichivusistoica si la final, la stiri pe scurt, ni se spune ca o sportiva romanca a luat locul 4 la campionatul european de ridicat greutati care se desfasoara la BUCURESTI!!!!!!!!!!! Da domnii si doamnele mele! noi vb toata ziua de Pitzi-curu-meu si despre CAMPIONATUL EURPEAN DE LA BUCURESTI nu vorbim deloc. Suntem in direct la Eurosport, o EurOpa e cu ochii pe noi si noi dam in reluare competitia pe TVR2... SUNTEM O NATIE DE OBSEDATI DE FOTBAL SI DE BABUINI DE STADION!!!! Frate e campionat European ... sunt la Bucuresti cei mai puternici barbati din Europa si noi vB DE pTZI IN GURA MAMII LUI DE pITZI AZI SI MAINE... OFFFF!!

Comentarii

paul coaieee a spus…
O daaa moshule!!!! daaaaa!!! imi place rautatea asta care o simt in articolul tau si pe cuv. sunt si eu microbist de ceva vreme...da acu sincer la noi in tara nu exista o proportionalitate (ce ar trebui sa fie fireasca zic eu) intre mediatizarea unui meci spre exemplu si calitatea (deplorabila) ulterioara a acelui meci.
Sunt in perfect asentiment cu tine in ceea ce priveste importanta aceasta acordata fotbalului, care sa fim seriosi ca de ceva vreme nu mai speriem pe nimeni pe plan european daramite mondial.
Avem echipe de handbal care joaca semifinale de CL, Buc este oras organizator de camp europ etc...sporturi cu o infinit mai mare contribuite adusa imaginii Romaniei pe plan sportiv.
In schimb noi ne taraganim ca oara ii da toti banii lu Putzi? a facut blat dinamo cu rapid? ce detinut a mai batut gigi la table in parnaie.....offf...tara de microbi, nu microbisti
Razvan a spus…
dintr-un microbist inrait si, mai rau, dintr-un stelist pe viatza in urma cu vreo 2-3 ani...am ajuns sa dau pe cartoon network, decat s-o vad pe Patruleasa cum isi etaleaza tzatzele pe stirile de kkt din fotbalul romanesc...
am ajuns sa prefer un Bundy sau un Friends in fatza oricarui meci al Stelei si, am ajuns sa fac orice altceva, decat sa vad meciul Romania-Serbia...
va dau un exemplu: acu vreo 6 ani, la nunta mea, am lasat nuntasii 2 ore cu mireasa si m-am retras sa vad o finala de cupa Romaniei, dintre Rapid si FC National. A batut Rapid cu 1-0, dar nu asta conteaza, ci simtzurile mele fatza de fotbalul romanesc; simtzuri care s-au tocit intr-atat, incat ...MI SE RUPE CAND NATIONALA SE FACE DE TOT RASUL

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...