place? idee buna nu?



ceva deosebit nu?

de la Coiotu!

Comentarii

andrei a spus…
e tare poza! incearca sa o postezi pe radio zu poate iti dau aia vreo suta de euro si te-ai scos.pentru idee oi' merita si eu o friptura..:)
Razvan a spus…
ahaaaaa...deci se poate plusa? io mi-am pus numele cainelui la masina: BC-05-MEK...unde 05 e anul nasterii (2005), iar MEK...well...asha o cheama pe don'shoara
da' chiar; ia sa-shi puna lumea numerele de la masini, motoare, tractoare, scutere...ce are fiecare; sa vezi ce rasete ies pe-aici
Razvan a spus…
ahaaaaa...deci se poate plusa? io mi-am pus numele cainelui la masina: BC-05-MEK...unde 05 e anul nasterii (2005), iar MEK...well...asha o cheama pe don'shoara
da' chiar; ia sa-shi puna lumea numerele de la masini, motoare, tractoare, scutere...ce are fiecare; sa vezi ce rasete ies pe-aici
Coiotu' a spus…
m`ai dat gata ! :))

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...