BADEA, MOGULU' SI AERUL CONDITIONAT...

Am intrat de 2 ori in viata mea pe blogu lu' Badea. sincer mi se pare foarte prost blogu asta. imi place Badea dar blogu e de mare jena. e de 10 ori mai fain blogu lu' Cabral de exemplu dar a lu' Badea e doar o copilarie, un loc unde talibanii lui intra si ii varsa bani citind, sincer, niste articole extrem de neinspirate si in care tema generala este razbunarea sau conturile neachitate... ma rog. am intrat acum sa vad ce a scris mogulu' despre aerul lui conditionat si ce a raspuns el. Sincer Dan Voiculescu a scris MUUUULT mai bine, inspirat si funny decat a raspuns Mircea. Badea a avut o replica simpatica la salarul care poate ingheta odata cu aerul conditionat:). In rest articolul, ca si tot ce apare pe blogu' lu Badea, e cam nesarat, nepiperat, ne-nimic... searbad. Voiculescu chiar a fost simpatic desi nu mi-e drag de el de fel... e simpatic cum a semnat "Tata":))))

gasiti aici articolu' lu Badea si aici a lu' mogulu'...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...