HALTA MALTA

nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma uit la eurosport si vad acele reclame micute de prezentare a unor tari sau regiuni, de exemplu Grece sau algave etc, imi vine sa imi iau campii. Sunt foarte curios cu ce filmulete de prezentare apar romanii dupa ce au scos landofchoice-ul. Acum am vaz la statusul lui Nicu o prezentare de asta micuta cu Malta... moooooooooorrrrrrrrr... imi dorec enorm sa ajung acolo sa umpar un drapel maltez si sa iau din talciocul lor o cruce malteza artizanal. sa stau pe plaja sa vad apusul .. nu singur si nici doar cu un caine... dar nu cred ca mai apuc zilele astea desi...d esi... malta nu e o destinatie f scumpa dar sunt la punctul ala din viata cand si baicoi sau titu-gara e o destinatie grea pentru mine... offf... dupa atata stat degeaba am nevoie de o vacanta! urgent!! de fapt am nevoie sa ies un pic din orasul asta... sa plec undeva cu o pers draga.. mai intai sa gasesc o persoana draga si apoi sa vand 3 tablouri si sa plec o sapt fara telefon mobil ci doar cu o periuta de dinti, slipi si mult lubrifiant...pt protectie solara:D

ok.. acum ca m-am trezit si e dimineata iar pisica ii da tarcoale sa-i dau de mancare imi dau seama ca mai bine pun clipul cu malta pe blog ca e cel mai apropiat lucru de realitate pentru mine. in rest raman solo mai batran cu cativa ani in suflet, sarac urat si cu o pisica... hai sa traim Bond!! deci malta:




un nene care a fost si el in malta a facut si el un clipuletz:D cu ce i-a placut acolo. e fain. destination calabriamalta:

Comentarii

Lucian2050 a spus…
super!ce bijuterie de tara si numai cateva sute de mii de locuitori...destinatie perfecta!

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...