povestiri de la facultate si nu numai

1. am fost la examen la canto. trebuia sa cantam o strofa si un refren dintr-o piesa si sa avem si o coregrafie la astea. o coregrafie a noastra. au intrat in sala si cei de la anul 1 ca aveau si ei dupa noi examen. frate a fost ras si muuulta panarama. am filmat cu telefonul cat de afoni am fost... aproape toti. am doar 2 exemple bune in rest VARZAAAA toti. si am ras de m-am stricat la stomac. nu am mai postat ce am filmat pentru ca, am rasma, impreuna cu o colega, sa vad cum canta si cei de la anul 1, mai ales ca sunt niste bucati tare bune acolo... mar. FRATIOARE, s-mi moara "cine mai mi drag mie" daca nu mi-au dat rusine astia de anu 1. frate cu chitari cu coregrafii cu VOCE cu tot. frate oamenii aia chiar se pregatisera, chiar cautasera piese, acompianiti de chitara, cu dans cu mesaj cu traire cand cantau ceva. m-am cufurit total. frate sunt buni pustii... ca oricum majoritatea-s mult mai mici decat mine plm. frate imi este rusine sa mai pun filmuletele pe blog ca sunteam prea peniili. am avut si noi un singur exemplu bun... stefan nistor si paul cu chitara dar au cantat in cur ca la metrou... nicio miscare. frate aia aveau privire... puteau sa nu cante ca transmiteau ceva... noi praf.. PRAF SI PULBERE... bravo piticilor...

2 sa zicem ca o fata din Buhusi, nu dau nume, ar fi mers acum cativa ani in tabara de la runc cu mai multi rockeri etc. ea a mers acolo cu un geamantan imens de haine desi erau la padure... pt 2 zile...fata sa zicem ca nu e cea mai placuta prezenta... cum baietii nu prea o suportau, cand ea era plecat si ei erau ranga de beti, au desfacut imensitatea ei de valiza sa vada ce naiba si-a adus ea pt 2 zile.. au gasit zeci de perechi de chiloti.. bikini si altele MURDARE... imaginati-va bikini incleiati pe acolo cu tot felul de scurgeri feminine... sa zicem ca v-am dezgustat destul dar NU! baietii ce fac? se gandesc ei ca ar fi super daca ar lua niste chiloti de aia jegosi si i-ar pune in portdrapel si i-ar inalta in varful barnei ca pe steag... sa vada toata lumea jegoasa fetei... URAT>>> F URAT... dar recunosc ca am ras ca stiu despre cine e vorbirea aici... dupa multi ani si alte petreceri in care glandele ei sudorpale (axiale) si-au facut de cap... am ajuns si eu la facultatea de actorie unde ma intalnesc cu o alta fata cu care repet o piesa... sa zicem STA SA PLOUA.. sa zicem ca fata e de la regie. si imi povesteste ca a cunoscut o fata care... a fost odata la padure... coincidenta.. la runc. si fata era din buhusi de aceeai varsta si mai ales in aceeasi clasa cu cea din povestea mea... parca avea si aceeasi parinti... oricum stiu ca si ea a ramas corigenta la mama la romana. Ma rog cica a aflat de la fata aia ca a mers la runc sa faca O FILMARE!!!!! si era o filmare sexy unde ea trebuia sa poarte o lenjerie sexy cu cristale swarovsky (nush daca se scrie asa) de 15000 de euro... si baietii, care "era" foarte starniti de cat de sexy era ea la 1,50 ai ei, au furat costumul ei de baie de zeci de mii de euro si l-au ridicat ca e un drapel.... eu i-am spus sa spuna ca e din Buhusi si ca e din Bacau... vad ca merge, ca asa spune...


PS: am luat 10 la canto (am cantat George Benson (in mizerie) - moody's mood).

Comentarii

Anonim a spus…
Bai, la povestirea nr 2 am crezut ca mor de ras. Ca eram pe acolo acum cativa ani. Am vazut-o pe respectiva recent pe net la emisiunea aia cu blondele a lui Dan Negru. Atunci mi-am dat seama ca scoate pe gura acelasi lucru care-l scoate si pe cur :)
Razvan a spus…
hmmm..."remember the time"...cum zice Michael Jackson; eu is unul dintre roackeri...hi hi hiiii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...