INCREDIBILLLL!!!!!


frate eu nu ma uit la motoGP dar asta e prea de tot. am primit asat pe mess la Ravan e incredibila cursa si cel mai fain comentariul italienilor. nu avea farmec comentat de altii.

Saptamana asta, duminica noaptea am downloadat top gear ep 1 din seria 13...INCREDIBIIILLL sunt un mareee fan Top Gear. in sfarsit au aratat identitatea lui STIg... NU POT SA CRED!!!!! ERA EL!!! MICHAEL!!! SHUMY... INCREDIBIL... NU AM PUTUT SA DORM O NOAPTE DE EMOTIE. abia astept un ep nou... va pup.... incredibilll... incredii---biiilll!!!!

Comentarii

Razvan a spus…
ambele faze se asculta cu volumu boxelor dat cat se poate de tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
si asta o zice unu care merge si pe 4 si pe 2 roti
Anonim a spus…
Nu este Shumacher. Stig a fost prezentat ca fiind Shumacher deoarece el putea fi singuru om de pe fata globului pamantesc, caruia Ferrari`ul iar fi dat in teste Enzo FXX. A fost doar o reclama la Ferrari , nimic mai mult.
Anonim a spus…
Sunt de aceeasi parere cu Anonim. Si eu sunt un mare fan Top Gear... care are toate sezoanele pe hard :)).. si nu cred ca el e Stig... chestia asta merge inainte de prea mult timp si in emisiunea respectiva totul a fost banal la prezentarea lui..

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...