josephine

incerc mereu sa caut piese care sa redea starea pe care o am. Nu stiu daca e bine pentru ca uneori ma afunda si mai tare in dureri, ca sa zic asa, dar eu asta fac. cand gasesc cate o melodie care sa fie scrisa atat de bine incat sa fie o oglinda a mea, sa simt fiecare vers ca si cum ar fi scris de mine, atunci chiar sunt gelos si ma gandesc cu sentimente amestecate "de ce nu am scris eu piesa asta"... raspunsul(rile) sunt evidente dar mahnirea mea ramane..."de ce nu am scris eu piesa asta" daca tot o simt atat de "in mine"?... una dintre aceste piese ce cred ca ma reprezenta, mai demult un pic, ar fi josephine. acum tot o simt, mai ales ca stiu povestea din spatele piesei si unde, cand si cum a fost scrisa, dar simt ca ii lipseste un vers la final... sa se termine cu "the rain does not fall on your window anymore for me"... eu asa vad... "i send you all my love", but (ca la elvis presley -) "return to sender, address unknown.." :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...