asa e (si) in tenis

azi am fost la tenis de camp cu razvan la sala. a fost super numai ca a fost oribil. vedeti voi, viata mea este exact ca meciul de tenis de azi. am jucat cu aceeasi persoana atata timp ancat acum, orice as face (fie tenis sau vizionez o piesa de teatru) imi aduc aminte de persoana respectiva si a intristez. pana la punctul la care nu mai pot juca. am asa senzatia ca aproape tot ce faceam de altfel natural inainte, acum nu mai pot face ca imi amintesc de partenerul de tenis. si nu mai pot continua. nu mai pot sufla in saxofon, nu mai pot merge la tenis, la teatru, la Bucuresti, in Dristor sau la munte. nu mai pot face nimicdin tot ce imi placea pentru ca imi amintesc de partenerul de la tenis si ma intristez si nu mai pot juca, nu mai mananc, nu mai dorm. nu mai nimic. sunt in perioada foarte grea si critica. am mai fost o singura data in viata mea atat de jos. si nu a fost funny. am slabit atunci 15 kg. acum nici nu mai am de unde slabi. am incecat sa ascult un dvd cu un concert. nu am putut. am incercat sa ascult muzica... orice melodie areversuri de rahat pentru perioada in care ma aflu. cand fac mobila imi amintesc de mobila pe care i-am facut-o partenerului de tenis... am vrut sa plec pe munte, pe Ceahlau sa-l urc singur. nu am putut pentru ca acolo am mers cu tenismenul. la mare nu merg ca-s prea trist sa rezist acolo. din pacate fara partenerul de tenis viata e "pustiu". stau foarte prost cu nervii si nush ce sa mai fac. a programul full. am ce face toata ziua dar orice fac nu ajuta. mai ales ca seara una dintre rachetele de pe perete e tot neatinsa si prafuita. sincer va spun ca nu stiu ce sa mai fac. chiar nu stiu. evident viata merge inainte dar in loc sa mearga bine, ea merge prost deocamdata pentru mine.

Comentarii

Razvan a spus…
deci azi tz-ai amintit de Bloj? cam multe lucruri atzi facut voi doi impreuna...kinki...HI HI HIIIIII
bai, de asta tz-ai adus si mingea de fotbal azi? ca sunt sigur ca "tenismanul" nu juca si tenis de picior; hai ca daca-i asha, pe duminica o dam pe ce vrei tu, numa' sa fie bine: ping-pong, sah, volei pe nisip...pula mea, ce-o fi


PS - bai, da mureai daca ziceai si tu ceva despre performantele de azi ale unui fost "mare" sportiv al liceului Ion Borcea din anii 90??? RECTAE...IO ???

PS2 - wai...hai chiar s-o reluam duminica dimineatza

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...