nea Relu

Acu lucrez in alt domeniu.... sa le zicem "renovari" ca sa sune mai frumos... sau termoizolari:))) ma rog, lucrez cu nea Relu, un nene la 60 de ani simpatic foc, tatal lu Culai... de la nea Relu am invatat o gramada de expresii care deja au devenit celebre in capul meu. cum ar "restul e can-can", sau am invatat ca "asa e viata de artisti: ziua veseli, noaptea tristi". am mai invatat ca "cu maimuta nu te pui" si ca "nu e loc". el baxeaza foarte mult ca "nu isi face carte de munca la om":))))) imi place mult ca munceste mult si vb frumos adik nu e cu injuraturile desi lucram in regim de santier. el povesteste toata ziua cate ceva. ascultam radio acolo si era o piesa de la kenny g. ca sa spun si eu ceva i-am zis lu nea Relu ca am autograf de la om si nea Relu mi-a zis ca are si el autograf. de la varu Sandel. pe sapca... m-am gandit ca nah... restu e can-can. hai va pup ca plec la lucru.

PS: lasa paul ca te bat la pool cand incepe scoala ca acu lucrez:D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...