scurte de la stefan

1. ieri suna cineva la usa. eu montam un cablu de net in casa. am raspuns si o tante cu o fetita de mana ma intreaba daca e domnu zaharia acasa. dau sa il chem pe tata si ea spune ca nu... ca are treaba cu mine. bucuros ca mai am o comanda poate, ies din casa sa vb cu ea si ea imi da un portofel. portofelul meu pe care il pierdusem, fara sa stiu, cu 2 ore in urma la terasa la buzdugan. am ramas masca si tantea a plecat. venise dupa adresa din buletin. inca mai sunt oameni in buhusi...

2. imi place mult acum piesa "the great pretender" de la queen. seamana cu o poezie despre actori. nu stiu cine a scris-o dar am auzit-o o singura data de la Oga.

3. e greu cu mafia din micul buhusi. nimeni nu scrie despre "afacerile" super de aici. se pare ca nici eu nu pot sa scriu ca le fac cica probleme alor mei. fercu nu mai scrie ca are de pastrat un scaun de director si restul tac. macar scriu faptul ca buzila a "cumparat" terenul din spatele blocului de la mine... ala de iarba din fata scolii nr 4. da Aida, nu ma suna sa ma intrebi, e adevarat, l-a luat.

4. azi m-a sunat cineva pe numarul de cosmote. era numarul meu de orange. ciudat nu? nu e ciudat deloc. azi am pierut si telefonul mobil in bacau. un nene taximetrist l-a gasit si m-a sunat. m-am intalnit dupa 3 ore cu el si l-am luat inapoi. mai sunt oameni si in bacau nu numai in buhusi.

5. buhusi nu mai este din acest moment, oficial, oras. este comuna. cand lumea radea de mine si spunea ca e oras, eu spuneam: "da frate dar avem si noi un travestit".. le inchideam gura. bila, e un baiat de pe tineretului si se imbraca in fetita si o chema mariuca sau nush-cum. bomba, cand toata lumea se invatase cu EA, s-a schimbat modificarea. e inapoi baiat. avea plete. acum e scurt si asculta "pahazitzii" ca e raper. nici macar travestiti nu suntem in stare sa avem.,, comuna buhusi.

6. mi-au ajuns hohnerele. sunt 7 la numar si sunt super. sper sa ma descurc. o sa imi cumpar ulterior altele mai faine. ca a lui sorin;).

7. are cineva sa imi imprumute de cehov : "cantecul lebedei" si "ursul"? danke anticipat (poate mai sunt oameni si in alte parti..:) ).

8. dupa ce in 2 zile am pierdut si mi-au fost gasite telefonul si toate actele si banii, am ajuns la 2 concluzii: a). pantalonii mei scurti au ambele buzunare sparte si b). daca inca mai exista oameni in Romania, poate ar fi bime sa nu mai votam pe base ca poate meritam mai mult. o zi buna la toti.

Comentarii

Anonim a spus…
citind, ma asteptam sa zici ca ai mai pierdut ceva :)).. prea multe pierderi intr-un timp asa scurt :D
Razvan a spus…
1 - io pe Base nu-l mai bifez nici cu creionu, macar...
2 - lasa pantalonii scurti, ca-i frig de-acu...iti ingheatza bilutzele
3 - mare aiurit mai esti
4 - respect pt cei doi care tz-au returnat bunurile
Lucian2050 a spus…
norocosule...e constient si base ca nu mai are sanse..

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...