BANCURI

Un mos si o baba, sot si sotie mor intr-un accident si ajung in Rai. Acolo ingerul de serviciu ii duce pe o plaja plina de palmieri si cu o casa de lemn si el spune: acum tot ce au de facut ei in Rai este sa stea acolo si sa se bucure de tot. Mosul se intoarce catre baba si ii zice: Vezi ce proasta ai fost? Puteam sa fim aici de 10 ani dar, nu... tu vroiai sa mancam sanatos!!!

Un pusti de 4 ani se trezeste dimineata si gaseste in baie facand dus pe un tip bine facut.
- Tu cine esti, baby sitter?
- Nu, eu sunt mother fucker!

Un american si un roman stau de vorba. Americanul spune mandru:
- We have Barack Obama, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!
Romanul spune si el:
- We have Traian Basescu, no wonder, no hope, no cash...

Doua blonde la o receptie simandicoasa, dupa ce au defilat pe la bufet una-i spune celeilalte:
- Draga, hai sa plecam! Vinul cica e vechi, icrele sunt negre!

Doua blonde stau de vorba. Una zice:
- Draga, sotul meu are serviciu langa o florarie. Niciodata nu mi-a adus vreo floare...
- Si ce? Al meu are serviciu langa Conservator. O conserva n-am vazut pana acum!

Un psihopat tragea dupa el o fetita, noaptea, printr-o padure intunecata si deasa.
Fetita: − Mi-e frica! Mi-e frica!
La care psihopatul: − Dar mie, ca ma-ntorc singur!

La biserica, preotul se intalneste cu un tanar enorias:
- Ce te aduce la biserica, Ioane?
- Iaca, am venit sa ma spovedesc.
- Nu-i nevoie, ti-am citit blogul...


- Ioane, ti-ai cumparat masina?
- Cumparat, Vasile!
- Ce culoare?
- Pai ma Vasile, ai vazut ceriul la apusul soarelui?
- Am vazut!
- E, tot asa numai ca verde....

Intr-un castel medieval, ghidul ii conduce pe turisti pe niste scari intortocheate, coborand tot mai jos si mai jos. Undeva, la capatul labirintului, apare o usa pe care scrie "Camera de tortura".
Intra cu totii inauntru o multime de schelete, unele mai noi, altele mai vechi...
Turistii intreaba:
- Ale cui sunt ramasitele?
Ghidul raspunde:
- Legenda spune ca aici si-au gasit sfarsitul turistii care n-au dat bacsis ghidului... dar asta este doar o legenda...

O pereche sta pe banca in parc. El catre ea:
- Pot sa-mi incalzesc miinile intre picioarele tale?
Ea:
- La urechi nu ti-e frig?

Care este diferenta dintre prostituata, amanta si nevasta?
Prostituata spune: De s-ar termina odata!
Amanta: Asa repede?
Nevasta: Bej! Bej o sa vopesesc tavanul!

Comentarii

Razvan a spus…
ba...astea da bancuri bune; am ras la vreo 3-4 de am capiat....mai da, sefu' vreo doua

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...