SUNT FOARTE FERICIT!!!

Dupa cateva luni bune de asteptare (mai exact6 luni si 28 de zile) am reusit sa fac rost de concertul lui Kenny G. Cel cu care a fost la Bucuresti si cu care m-a vrajit. Am scris cat de super a fost acea seara cu toate surprizele, cu suspansul si tristetile ei dar mai ales cu bucuria. Bucuria de a trai sa vad asa evenimente, sa ascult asa o muzica si sa am asa prieteni. A fost, fara exagerare una dintre cele mai frumoase zile din viata mea si asta dupa ce incepuse ca cea mai urata din viata. Ei bine acum am ocazia sa retraiesc acea seara minunata la concertul Kenny G. Radeau de mine inainte de concert ca nu aveam stare, parca il intalneam pe Papa... Ei bine s-au convins si ei in timpul concertului si au avut si ei pielea de gaina tot concertul. Nu mai am acel nod in gat cand ascult acum si vad concertul pe dvd DAR este parca este un nodulet ceva acolo. Nimic nu se compara cu muzica live dar asta e cel mai apropiat lucru mai ales ca e format mkv. Pentru doritori stiti adresa de mail sau de resedinta. Sorin te servesc cu placere:))). Oricum este un concert ce nu trebuie sa lipseasca din colectia voastra si a noastra... Super... Aceste mici lucruri imi fac viata frumoasa si fara ele n-as avea sens... v-as parasi foarte usor dar cand gasesc ceva care sa-mi mai dea niste soare (si putina perfuzie intraveninoasa) cum este acest concert sau multe altele pe care le ascult zilnic... ma mai gandesc o data si gasesc fericirea... cel putin pentru un moment sau 2:)

poate este cel mai incoerent articol dar ma intelegeti voi :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...