mi-e dor de munte de mor...

in principiu am spus totul din titlu. Daca era vara plecam in fiecare weekend pe munte. Am cort, am sac de dormit. Ce mi-e daca fac foamea acasa sau pe varf de munte. mi-e dor de linistea de acolo si mai ales de linistea pe care mi-o da muntele. Mai mult decat atat de linistea pe care mi-e da escaladatul, cataratul, miscarea ... cu cat e mai gra cu atat mai bine, cu atat mai mult timp sa vb cu mine sa ma ascult sa ma mai dreg la creier, sa ma simt mai bine si sa imi revin cu creierii. Prevad o vara foarte "montana" pentru mine. Sper sa nu ajung un fl de Alex Supertramp:). Desi nu sunt departe de asta. Am invatat sa mananc putin si rar si imi place natura:)))). Cand urcam pe ciucas , dar mai ales cand am ajuns sus a inceput o melodie. Nu este cine stie ce dar acum, cand o aud, ma duc automat acolo, plin de adrenalina si plin de entuziasmul urcusului nebun, facut la viteza maxima.. este Johnny Nash - Rock me. Melodia asta era pe o banda de mag de-a lui tata. Imi aduce aminte, melodia, de super copilaria mea. Spun "super copilarie" pentru ca, desi nu aveam jucarii, haine noi (le luam pe ale lu Raluca daca nu ii mai veneau sau Doamne ajuta ale lui Codru... super haine!!!) sau penar la scoala, am avut acces la muzica si la niste distractii si party-uri dupa care tanjesc si acum. Ma rog incerc sa le reeditez cu prietenii mei si un exemplu concludent ar fi genul de party pe care l-am dat de ziua mea la Buhusi. Ma rog sa ne revenim si sa punem melodia la care fac amu referire. Nu-mi placeau variantele de pe utube si am facut eu un clip cu poze de pe ciucas si am pus melodia pe trilu ca sa o urc aici. Sper sa va placa pozele mele, mai ales cele gay-ish:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...