ce femeie?

Of toata lumea ma crede extrem de pretentios dar eu nu sunt asa. Toti prietenii cred ca-s putin shui si ca nu am niste gusturi normale in ceea ce priveste femeia (femeile). Asta poate pentru ca sunt gay:))) sau pentru ca am eu alte gusturi decat restul populatiei masculine (sau feminine) cu care interactionez. Ma gandeam sa dau niste nume de femei ce imi plac. Adica arata bine dupa parerea mea si as iesi cu ele in oras la un ceai. Inainte trebui esa precizez ca NU imi place Lady Goanga si ca pe ea nu as scoate-o la un suc.. ever.. are fata de de parca tatal ei era un porc si mama era un buldog ceva... nu are talie.. picioare de stavilar si nas de caine de ala de lupte.. Din tot show-bizul mondial as iesi la ceai doar cu Colbie Caillat. Arata ok si canta frumos, este modesta din cate vad, e mai hartista asa.. e destul de gingasa incat iti face impresia ca trebuie sa ai grija de ea (deci e femeie ce-mi place), e simpatica, are simtul umorului si mai stie si cu chitara. CE sa mai spun ca mai canta si cu Jason si canta bine... am auzit-o live (cine vrea concertul sa dea un dvd) si mi-a placut. ma rog. sa revenim la femeile ce-l intereseaza pe acest gay numit Stefan.
O sa dau niste nume de femei ce-mi plac. Le-am vazut in principiu la televizor. Nu sunt femei luate aiurea de pe net ca sa iasa la numar. Deci ori din reviste si am retinut numele ori de la televizor si unele nume le-am notat sa stiu sa le caut numaru de telefon dar nu era trecut in cartea de telefon. Mai incerc:)
"Sa o luam deci de la vale pana in deal la Lutza (aia de isi plangea mortii)":
Karolina Kurkova.. ucraineanca de felul ei, deci avem un pic de sange comun.. sa-i cant ceva la ukulele pe limba ei.
Petra Nemcova - e din Cehia si nu are un corp extraordinar Dar e super fun, rade mult si imi place asta.. pare fun. Cu ea o sa ies in parc sa ne dam in leagane:)). tot din Cehia e si Veronica Varekova... bun bun..
Desi Daniela Pestova e casatorita cu un copil o trec aici:D
Alessandra Ambrosio din Brazilia... seamana bine cu o Alexandra Poiana din Romania dar eu ies cu brazilianca la ceai ca Poiana e prea busy cu cariera:D
Imi place si Candice Swanepoel dar nu ma omor dupa ea... pare putin obraznica, ma gandesc eu: cu ea nu o sa ies.. ramanem in casa:))
E ok si Adriana Lima dar putin prea mediatizata si nu-mi plac paparazzi ..
O tipa cat se poate de normala si ok este Maryna Linchuk din Bielorusia. imi place despre ea.
Doutzen Kroes imi place desi e din Olanda unde se fumeaza prea mult...

mai sunt cateva care imi plac dar sunt notate pe o agenda la Buhusi. O sa completez lista cand dau de agenda. Preferata mea ramane brazilianca:).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...