Craiova so Ploiesti

Incerc sa scriu ceva despre cele 2 calatorii cu trenul de ultimile zile. Sambata m-a sunat Utza sa ma duc la ea la Ploiesti si am plecat la 11 cu trenul cu Marean si acolo ne-a scos Diana in club... am dansat retro si a fost foarte fain. A doua zi am mancat sarmalutze de la mama ei si cel mai important am facut poze cu un campion mondial de bridge si mai ales m-am pozat cu cupa lui...:D

Luni dupa repetii am avut niste probleme dupa cum am mai spus si nu am reusit sa dorm... deloc.. m-am dus direct la tren si am plecat cu clasa si profu la Craiova. In tren, avand ukulele-ul la mine a fost un circ maxim... am cantat maneaua mea... Ra! RA! RA! RAGEAGICHI!!!! si "am legat cu betele o spinare de parmaci" dar si blues-ul meu despre femeia din minte.. A fost f fain.. dansat cu luiza pe muzica de la telefon si am spus bancuri cu proful. AM arrivat la hotel unde toti s-au culcat dar eu cu Rucsi si cu Marcian (Alin) am mers sa vizitam orasul... Mers 4 ore prin oras... vizitat centru + parcul.. frumos + poza. La pranz mancare proasta = balonare toata lumea coada la bai!.. La 4 la teatru repettie. La 6 incep batranii bucatile lor. Oga a fost cel mai bun.. pe bune... La 8 am inceput noi. Public plictisit nu radea. Asta m-a terminat la psihic am uitat o replica am improvizat urgent alta si am mers mai departe dar nemultumit ca nu s-a ras.. in general.. fiind obisnuit altfel. Piesa un succes. plecat la masa festiva cu hactorii aiai mari la 10.. pe la 12 am terminat masa, de baut (cam mult pt mine) si de dansat cu Luiza pe muzica din '70 (romaneasca). Am plecat in oras la 1... la barul non stop Las VEgas... acolo ne-am dus in "fund" si am dansat pe muzica de la telefonul Luizei sau pe muzica greceasca de la bar.
Plecat pe la 3 de acolo si am facut drumul de 10 min pana la hotel intr-o ora... am dansat tot drumul cu Luiza pe muzica de pe telefon. AM dansat pe banci, pe strada, pe taxiuri, pe vitrine, in primarie (bulangiu ala ne-a dat afara) , pe trotuar, sub trotuar, pe patinoarul inchis, cu Carol si fara Carol si cu catelul nostru Ionel. A fost bine. La 5 ne-am culcat. ( trezirea mic dejun si pe traseu in oras. Vizitat muzee, biserici si centru (again) pana la 2... masa si pe drum. Trenul intarziere 50 de minute... am cantat cu Alin la Ukulele pe peron si mi-au dat oamenii bani de cerseala de am baut un suc. NU mai aveam niciun ban. Am mers si am baut cu lumea un suc eu unu Marcian. Pe tren eram un pic mai trist.. ma intorceam acasa. Acasa m-am bagat pe 11 in pat dar am primit 3-4 sms-uri ce m-au dat peste cap si nu m-am putu odihbi at al.. treaza pana tarziu... deseara din nou piesa.
Imi pare rau ca nu prea am cuvintele la mine zilele astea ca am si poze si era material de un articol f haios dar... aldat de acum..
scuze de greseli de scriere ca sigur sunt dar nu vad tastele si degeaba incerc sa corectez sunt prea terminat...

Comentarii

rucsi a spus…
best trip ever gen...
silvia a spus…
Ma bucur ca v-am avut langa mine si...oricum "ce glume proaste faci":)))ps: cine stie cunoaste;)
alin a spus…
hau hau silvia lasa ma..lismele astea...a fost frumos pacat k prea scurt si relativ pe fuga
SteFUN a spus…
haaaaaaaaaaaaau
se numesc "manolisme".. o zic eu mai pe fata ca ma doare in fgund de pilele ei... si asa nu-i "place" de glumele mele care sunt FFF BUNE CE plm:))

Aline dar aseara cum a fost?... frate ma dr genunghii de mor de la atatea scheme de dansuri si etc:)))

joia viitoare o sa fie si mai si.."GEN"

PS: ce sa scrie si "retarda" "decat" un "gen"... ca sa folosesc toate stereotipiile
PS@: Aline ti-am tinut pumnii sa stii:))))=))
alin a spus…
lasa lasa k stiu mataniile si acatistele...ai coborat din tren de la caracal ai venit in genunchi acasa "rugandu-te" pt mine :)))
si pana sapt viitoare poate poate ai si o lista substantiala facuta:)
SteFUN a spus…
da baga-ma si pe mine pe messu tau fe.. gica_forever
vezi ca deseara vrem sa mergem pe lipscani la cersit ... cantam si cersim.. tre sa vb cu paul .. sper ca pe luiza am convinso si e si rucsi convinsa:)))

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...