CE AVEM NOI AICI? AVEM TEATRU SI PLOIESTI!!!!

Pe principiul o imagine face cat 1000 de cuvinte, eu am facut un film cu mai multe imagini cu "ce am facut eu zilele astea".. poate asa e si titlul dat de Sergiu NIcolaescu din mine:))) De la piesa de teatru la karaoke in Spice pana la drumul la Ploiesti, intalnirea cu oameni faini, poze cu Mosu Doroftei si adormit pe canapea. Va dati seama singuri ce am facut eu de joi pana duminica numai din poze:)))))
(nu am sa pun filmulete in care cant la karaoke DAR ma laud ca am castigat de 2 ori shot-uri pt toata masa:))) si am cantat Little L de la Jamiroquai si James Brown Living in America)
(fundalul muzical este dat de melodia ce m-a tinut in viata saptamana ce a trecut ... PRINCE when you were mine... + un everlasting now.... [got to love PRINCE!] )

Comentarii

Razvan a spus…
Foarte mishto, coitza...da' stii ce mi-o placut cel mai mult? Motoru' de pe tricoul Moshului... O fi defect profesional la mine.
SteFUN a spus…
oare e defect profesional???:)))))))))))))))))))))))

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...