ce femeie? ep 2 [specificatii tehnice]

inca nu am gasit agenda unde am si numele femeilor brunete ce-mi plac. Desi am senzatia ca este numai una. Am fost atentionat pe privat, pe mess, ca nu exista brunete sau roscate in lista. Cred ca este cazul sa pun niste date tehnice la ce am scris mai jos. Sa incepem cu ce NU imi place.
Nu imi plac roscatele. De fel! Chiar le urasc... mult ... Mai ale pe cele pistruiate... sau mai rau... pistruiate si roscate cu parul cretz... ORIBIL!!!! mai bine GAY!!! Asta este cel mai urat vis al meu.. cosmar... singur, pe o insula pusti, cu o roscata creata si cu pistrui...
Nu prea imi plac brunetele. Adica imi plac dar nu ma omor dupa ele. Daca e bruneta trebuie musai sa fie extrem de bruneta si parul intins si f lung... Asta e conditia extrema ca sa imi placa o bruneta. In tineretea mea (deci acum 763 de ani) am avut un mare crush in liceu dupa o bruneta creata cu par mult:)). Aia imi placea si ma visam in parul ei cret, plin si voluminos. Dar cred ca e singura bruneta care mi-a atras atentia pe bune. Nu imi amintesc alta (Parca Diana U. nu era chiar bruneta.. parca era usor satena sau ceva ca si de ea mi-a placut prin liceu).
Acum trecem la cele care imi plac mult. Blondele si satenele(la satene intra si castaniile chiar daca sunt usor roscate... pentru mine roscatele sunt alea f rosii in cap). Le luam crescator. Imi plac blondele. Am avut ca si hugh Heffner perioada blond platinat pe la 22-23 de ani dar mi-a trecut. Am avut pretena platinata in cap si gata fetishu. Imi plac blondele buclate sau cu parul cretzos. Poate fi parul scurt ca tot imi plac.
DAR cel mai mult imi plac satenele. Cele care nu au o culoare extrem de definita. Ceva saten sa fie eventuale inflexiuni f deschise pe alocuri (desi nu ma omor dupa suvite). Mor dupa cele cu par intins dar imi plac si buclele. Cu cat e mai lung cu atat mai bine. Imi place parul lung de mor. Dar nu exagerat, Pe principiul: "daca parul de pe corp se poate confunda".. NU E BINE. deci pana la omoplat este deja perfect. Imi place parul aranjat si NU SUPORT parul jegos la o femeie. Nu-mi place parul ala care prin natura lui da senzatia de neingrijit pentru ca el creste aiurea de pe frunte... nush cum sa va spun dar stiu exact ce vreau. In sensul in care fruntea este EXTREM de importanta. Imi place o frunte inalta, frumosa , luminoasa, expresiva si din ea parul sa creasca normal nu ca de pe porc cand dai cu arzatorul pe el. Ma rog intelegeti voi.
Trecem la fata... aici trebuie sa fie frumoasa (evident) si NU stearsa. Nu e musai sa fie o mare frumusete ci sa fie interesanta pentru mine.. element foarte important! Nasul poate fi un pic mai mare. NU imi place barbia despicata excesiva. Nu imi place "pizdulicea" din barba. E hidoasa. E frumos daca e despartita dar nu mult. Discret. Ochii imi plac daca sunt albastrii sau verzi. Sau chiar negrii. NU caprui. Caprui sunt banali ca ai mei.
Gura. Un capitol important. Sa aiba buze. Mai ales sa fie buza de jos mai marutza. Sau macar sa existe. Nu-mi plac femeile fara buze. Se intampla des sa fie mai "discreta" cea de sus dar e ok... Zambetul este extrem de important pentru ca imi place sa fac sa rada persoana cu care sunt. Deci
1 sa nu-i puta dracului gura pe principiul "so candeles gura-a flori".. ca daca rade de 2 ori imi cade parul din nas ...
2 mor dupa o dantura faina!!!! MOORRR!!! ma atrage mult asta. Pot fi mai mari dintii nu ma deranjeaza. Igiena orala e importanta acolo e multa chimie de la primul sarut inca.... si daca e o "cmie" naspa nu e bun. Aici e la fel si cu pielea.. daca nu miroase fain, daca nu exista chimism si acolo.. e naspa... trebuie sa ma atraga mirosul natural al pielicicii ei (care imi place sa fie cu cat mai putine vergeturi si fina).

pe fata sa nu fie par acolo unde nu trebuie AVIIZ la mustata!!! si sprancenele sa fie facute! nu ma omor dupa machiajuri. Imi place cand e naturala... imi place dimineata sa imi admir femeia cand doarme si sa o trezesc cu un sarut. Deci o sa o plac si nemachiata si (ma intorc la ce am scris mai sus) o sa o pot saruta ca nu o sa ii puta gura a cal mort pentru ca are grija de dintii ei.
nu ma omor dupa piercinguri dar nici nu sunt super impotriva. e ok.

Corp! Sa fie inalta. Este ESENIAL ca femeia din capul meu sa fie inalta. DE preferat sa fie in jur de 1,74- 1.75 m. Mor dupa o femeie inalta. Si mai ales dupa ce isi pune tocuri.. uhaaaaaaa.. nu ma aplec sa o sarut... asa mandru merg cu ea pe strada.. uhaaa!!!! SA NU FIE GRASA!!! tin mult la asta. Inainte imi placeau fotomodelele alea snur - "nu tu tzatze, nu tu cur"... acu imi plac mai voluptoase(forme nu sunci). Adica poate sa fie si cu carne pe ea nu chiar 50 de kile cum vroiam inainte dar sa nu iasa sunca din blugi. Si eu am grija de mine si ea sa aiba grija de ea.... nu vreau sa dau kile la inaltime ca o sa va sperii cu proportiile mele (din cap) dar sa arata ok... sa nu iasa apa din cada daca ne bagam impreuna. Nu-mi place burta excesiva... turn off complet. Poate fi un pic de burtica dar colaceii.. oooo nu! Trecem la forme. Sanii nu sunt esentiali la mine. Sa fie.. Acum sa nu fie marimea cireasa. si nici ghinda. Sa fie ok .. proportionali daca se poate si cel mai important sa nu fie bretele. Nu-mi plac sanii bretele.. Daca sunt mari e cu atat mai bine dar e greu cu mama natura si cu siliconul asta:))))) deci aici sunt foarte indulgent si permisiv. Imi place mult o femeie cu talie frumoasa. Foarte mult.
Apoi trecem la fund. Ei aici se schimba calimera. Nici aceea nu-i femeie fara un fund frumos!!! Deci aici e o problema sa zicem. Binenteles ca nu sunt extrem... dar sa fie frumos e important. Daca nu e frumos macar sa aibe alte calitati de exemplu sa fie: ferm, jucaus, obraznic, fara vergeturi, cu piele fina, etc.. macar o calitate sa fie ca sa ma axez pe ea.
Picioarele! imi plac foarte mult desi bunicu Plaesu spune ca "nu le baga in seama ca pe alea le dai primele deoparte". Eu nu cred asta si de aceea un picior inalt, frumos, NECELULITOS!!! este superb.. MAi ales la 175 cu tocuri de 10 este GENIAL>>> parca o si vad pe tocuri. O femeie pe tocuri si care sa stie sa le poarte este de 3 ori femeie!!!
foarte important este sa nu poarte mau mult de 38-39 la pantof!
La capitolul corp mai adaug si parul de pe el... trebuie sa nu existe. In afara de cap si sprancene, parul nu exista pe femeie. daca ai pe maini eu zic sa-i spui la revedere si sa folosesti ceara urgent!!!! nici nu mai mentionez alte zone ca e evident!
daca mai sunt provocat trec si la capitolul: cum imi place sa se comporte o femeie, ce mananca si altele.... dar va las doar cu o idee,,,: trebuie sa fie destul de feminina incat sa intoarca priviri dar sa stie si sa se joace in parc cu mine si cainele sau sa mearga cu mine cu cortul si sa cantam la foc de tabara... poate revin, nush inca.

Comentarii

Alex Grigorcea a spus…
Daca ideea acestui post este sa explice cumva de ce te plangi in celelalte de faptul ca esti singur, as zice ca investesti prea mult timp in ceva ce dureaza prea putin. In folclorul de santier, chiar era o poanta pe tema asta, despre ceea ce imbatraneste prima data la un barbat... ;)

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...