scrisoarea lui Visniec pentru EA...

Nu sunt bine. Nu sunt bine deloc. Uneori nu iti scriu cu saptamanile si sunt ok, alteori am zeci de scrisori in cap ce vreau sa le timbrez si sa ti le trimit. Acum vreau sa iti vorbesc, sa iti scriu, sa iti spun despre toate dar parca nu mai am cuvintele la mine cand ma asez la taste... nu am in general cuvintele cu mine pentru ca nu sunt bine. Am fost iubito la munte, la schi.. a fost superb. Asta este problema. Cu cat este mai bine cand plec cu atat mai rau este cand ma intorc. Cu atat mai singur ma simt, mai instrainat si mai lipsit de scopul de a ma trezi dimineata. Umblu toata ziua de ici colo fara scop. Ma gandesc mereu la tine. Azi citeam horoscopul si spunea ca "voi intalni o mare dragoste la locul de munca" dar vad ca nu am intalnit-o. Si am cautat dar nimic. Sunt extrem de confuz si am niste sentimente extrem de amestecate; am momente in zi cand imi vine sa-mi zmulg inima si sa ma uit la ea... sa tip si sa urlu la ea si apoi sa o bag inapoi. Poate asa se potoleste si ea.. sau macar ma descarc eu. Stii cum e iubito sa fii extrem de obosit si sa nu poti sa dormi? Sa visezi ca esti singur si ca te intalnesc?.. de bucurie ma trezesc si realizez ca e numai un vis... si nu mai pot adormi... visez acelasi lucru de cateva zile si este oribil sa incep asa ziua. Am mai spus asta cu pastila dar e adevarata.. ar fi interesant daca ar exista "pastila uitarii" si am lua-o si am fi veseli. Dar oare nu am fi mai saraci? Poate ca din acest punct de vedere sunt foarte bogat dar uneori sunt foarte trist si asta este unul dintre acele momente. Am nevoie de ceva si uneori acel ceva il gasesc in blues. Sunt zeci de melodii ce ma ajuta. Nu cu mult, macar ma fac sa nu urlu si tot ma ajuta. Ma fac sa nu fiu un copil mic si plangacios noaptea, chiar daca nu mai pot adormi cu acea muzica... E greu sa-ti povestesc toate astea dar si asta ma ajuta sa rezist pana poate te voi inatlni. mi-ar placea acum sa ne intalnim si sa iti pun sa ascultam Chris Rea - where the blues come from - live si asta sa ma vindece definitiv... Am mult blues in sange si ochii mei caprui sunt foarte blue acum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...