AM FOST LA UN SUPER CONCERT!!!

Sunt happy! Chiar sunt pentru ca am mai bifat in "cartea mea imaginara" inca un punct de facut inainte sa mor. Fix inainte punctul cu "de vazut Parisul" era punctul cu "de vazut Duke Ellington Orchestra" live... Zis si facut. Luasem biletele de o luna si abia asteptam aceasta seara mai ales ca erau si niste super invitati speciali.
Nu toata seara a fost magica dar acum, daca inchid ochii si ma gandesc la Satin Doll, vad numai partea superba din seara si asta imi va ramane in minte forever. Dupa ce a intrat in sala formatia, dirijorul/pianistul, nea' Tommy, a inceput sa ne prezinte ce va canta. E un negru batran si slab dar cu un simt ciudat al umorului si cred ca era un pic baut:))). Dupa ce a cantat Take The A train au urmat alte melodii superbe si eu ma topeam usor pe scaun in miros placut de parfum... de muzica si in bratele unei frumoase... melodii... A fost o noapte superba. Simteam ca asa vreau sa mor, ascultand muzica preferata si in bratele "parfumului placut mirositor"... Nici nu stiu cand a trecut prima ora. Apoi o pauza de 15 minute si un scurt moment de 4 piese Johhny Raducanu care a cantat si celebrul lui Tribute to Duke Ellington.
Apoi s-a reintors in scena trupa si au reluat recitalul. La fiecare piesa ieseau din formatie alti cantareti care faceau numere de solo incredibile. Binenteles ca am ramas marcat de un saxofonist (cu alto) care facea niste glisando-uri si niste vibrato-uri de am lesinat....
La final a venit in scena superba Aura Rully Urziceanu care a cantat foarte frumos piese de la Duke si la final trupa a mai cantat cateva piese celebre cum ar fi Indigo mood sau una din preferatele mele: Caravan.
Nu stiu cat a placut celorlalti acest spectacol dar pe mine sincer m-a marcat. Asa mi-a facut o pofta sa cant sa exersez si sa ajung sa cant si eu fix asa ceva. Mi-ar placea sa cant blues-uri de la Duke si big-band-uri de la Glenn Miller sau rock-and-roll-uri cu saxul. Dar acum ma duc in pat sa pot visa toate astea. Am avut o perioada cand visam ca eu cant la sax sopran, in concert. Visam asta in fiecare dimineata intr-o perioada. Mi-e dor de perioada aia.
Sper sa am bani de alte concerte pe viitor. Urmeaza o serie superba in mai de concerte de jazz. Sper din toata inima sa gasesc persoane cu care sa impart si sa impartasesc placearea de a merge la jazz la fel cum am impartito(impartasit) sper eu la acest minunant si de neuitat spectacol...

sample:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...