Divertisul este Divertis? Am Planuri de future?

Putini dintre prietenii mei stiu ca intr-o perioada eram apropiat grupului Divertis. Am facut o caseta de prezentare a grupului meu de umor "Za 4 Amigos" si dupa ce le-am aratat-o m-au contactat, mai exact Valentin Gora si am mai fost pe la ei, ne-am mai intalnit, a fost ok. Trecem peste faptul ca eu poate asteptam un ajutor in sensul concret, nu de pila sau mai stiu eu ce dar sa fiu pus la munca intr-un fel sau altul. Ma rog trec peste acest aspect pentru ca acum chiar analizez cateva elemente obiectiv. Cand ii vizitam, in anul 2002, inca erau extrem de funny. Aveau emisiuni bune si faceau audienta, dar in ultimii ani... PRAF! Va jur ca nu am vazut la niciun grup de umor sau chiar comic o cadere atat de dramatica. Pai celalte grupuri erau limitate din start. Adica: "Vacanta Mare" stiai ce umor face... stiai ca nu poate progresa, era clara directia, "Voua" nu a stralucit atat de tare sa poata "cadea" atat de dramatic, "DOD" e amuzant si acum desi e greu sa-ti gasesti locul in umorul romanesc DAR Divertis.... pe cat de buni, naturali, spontani si amuzanti erau pe vremuri pe atat de insipizi, incolori, inodori, fasaitzi etc sunt acum. Mi se face rau de la stomac daca ma uit la emisiunea lor. Va jur ca nu numai ca nu sunt deloc amuzanti si sunt extrem de previzibili etc dar mi se face greata cat de "pup'in-Baseshti" sunt. E ceva extrem de penibil. La fel de penibil ca intrarea in politica la PDL a lu' madam Teo Trandafir. JENIBIL! Daca se duce si Badea in politica eu zic sa plecam in Congo!
Macar sa avem paine si circ. Dar painea si circul in Romania sunt ieftine... in sensul de proaste, pentru ca nu sunt deloc ieftine ca e scumpa painea in Romania si ca sa vezi circ platesti cablu, curent etc.
Sunt foarte dezamagit de idolii mei din Copilarie (divertis) si imi doresc sa pot gasi altceva interesant in peisaju asta mioritic dar ma tem ca nu am sa gasesc. Asa ma bate gandul si asa o sa ambitionez intr-o zi sa imi promovez stand-up-urile mele si umorul meu. Asa cum este el. E un umor de inspiratie "Divertisiana timpurie"... Pentru ca e umor curat fara injuraturi fara sa fie porcos sau daca e porcos nu e pe fata, e cu perdea. Asa cred ca e momentul cel mai prielnic sa ma apuc de treaba penru ca eu cred ca in piata e o criza,,, criza de umor bun.. omu cred ca acum cauta sa rada sa vada ceva bun si ghici ce? Nu gaseste la TV mare lucru ca totul e politizat sau partinic sau chiar foarte prost sau mai stiu eu cum. Eu stiu ca am avut 2-3 persoane la care am avut priza si apreciau umorul meu gen Nea Puiu Sava si daca publicul meu tinta ar fi nea Puiu Sava atunci eu sunt foarte multumit. Poate reusesc fac o combinatie intre umor si muzica.. asta ar fi ideal:D. Hmhmmmm, daca aveti idei poate ma loviti cu ele.. merge si la telefon ca stiu ca 90% din cititori nu lasa comment de lene dar la tel vb des:). Hai va pup!

Comentarii

Lucian2050 a spus…
eu apreciez foarte mult umorul tau..cred ca ai umor in adevaratul sens si sunt convins ca daca ajungi sa te vada cine trebuie te poti realiza..poate ca divertis au palit si pentru ca sunt de foarte mult timp in piata saptamanal, daca apareau o data la 3 luni ar fi fost mult mai apreciati..incearca si tu la vreo televiziune la un casting pe segmentul asta, incercarea moarte n-are pana la urma, reusita va avea cu siguranta!
Anonim a spus…
problema celor de la Divertis, mondenii, in puii mei, carcotasii este ca ei tre sa umple mult spatiu de antena... n-ai cum sa faci saptamana de saptamana ceva ca lumea .... faceau glume bune si pentru ca aveau mai putin timp de spus glumele...

parerea mea

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...