Ion si Van

Afara e innourat. Sunt o persoana solara, ma incarc de la soare si daca acesta nu este lasat sa ma lumineze bine din cer, devin moale, obosit si usor morocanos. Cautam o melodie sa ma remonteze. Dar una care sa ma chill-uiasca. Am senzatia ca sunt un pic hiperenergic. Stiu ca ma contrazic de 3 ori in 2 propozitii dar stiu ce vreau sa spun. Sunt molesit fizic dar hiperenergic in altele si cred ca e cazul sa fiu mai chill ca nu toata lumea e ca mine. Clar lucru si evident. Dar uneori, daca eu sunt hipernergic, poate cei din jurul meu nu pot tine pasul sau doar se sperie si atunci e bine sa mai ascult un Jon & Vangelis si ma calmez. Ma chill-uiesc si imi revin. E bine sa faci uneori un pas inapoi sa te privesti. Fie ca esti fericit sau suparat. Mai afli lucruri despre tine, despre altii, despre viata. Oricum, chestia asta: viata, mereu o sa ne surprinda. Nu exista altfel cum:)) (exprimare de pietzar:)) ). Trebuie sa aveti rabdare cu aceasta melodie. Nu e usor digerabila dar si cand ai reusit sa o rumegi... o daaa!

Comentarii

Diana a spus…
aaa ce-mi placeee...sa asculti si "i'll find my way home"

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...