Pentru cunoscatori...

Aceasta piesa este de pe un album superb facut de cei 2 grei ai Jazz-ului: George Benson si All Jarreau. Este unul dintre "Albumele"... Melodia este a lui Paul Young de fapt dar cred ca asta este cea mai buna varianta (desi am mai pus o varianta superba mai jos cu George.. a lui Michael si alti mari:) ). Cand o ascult nu pot sa nu imi amintesc de persoana care indrageste cel mai mult piesa asta: Diana Mandache. Stiu ca m-a surprins cand mi-a spus.. dupa un an de nevorbit ca ii place asa ceva.
De fel asociez All Jarreau cu alta persoana pentru ca am impartasit acest concert superb (All Jarreau la Bucuresti). Acea persoana, cu care am vazut concertul, m-a surprins pentru ca nu ascultatse All Jarreau inainte de concert si nu era la fel de entuziasmata ca mine (care de altfel era facut pe mine in scaun). Acea persoana (fara o cultura deosebita in jazz) a ascultat cu sufletul la gura toata muzica aceea, i se ridica la propiu parul pe maini si plangea de atatea emotii ce pluteau in Sala Palatului in timpul concertului. A fost cel mai bun concert de jazz pe care l-am vazut in viata mea si va jur ca unul dintre cele mai emotionante (doar mandria stupida de mascul ma tinea sa nu lacrimez de emotie).
Sper sa ascultati aceasta melodie si sa va placa. Este deosebita atat piesa (fiind o compozitie reusita) cat si interpretarea celor doi care este ireprosabila...


Din pacate nu am gasit melodia pe Youtube din motive de licente si etc asa incat am facut eu un clip cu poze si am pus melodia pe trilulilu ca sa o impartim aici impreuna:). Va pup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...