PS la cadou

vreau sa va spun ca deja am primit 2 oferet la fel de cadou. Deci trebuie sa gasim un sistem sa nu primesc mai multe de acelasi cadou ca sa ma exprim asa. Desi daca stau sa calculez cata lume citeste blogul dar mai ales cata lume din cei care citesc imi si iau cadou atunci e o sansa de 99% sa nu primesc acelasi cadou.
Oricum vroiam sa adaog pe lista si o curea de ceas Orient albastra de piesel sau de metal dar cu cevba albastru pe ea. hai va pup. Deci cureaua e nr 11
la nr 12 pun un Vinil cu Mezzoforte. Exista un album pe vinil de la mezzoforte ce se inca se gaseste. Eu am pe PC tras de pe vinil albumul si tare l-as vrea original pe disc de pick-up ca e unul dintre albumele mele preferate all time. Se numeste: "Surprise Surprise". pe orice EEbay de alta tara gasiti albumul asta la pret de nimic. dar pentru mine inseamna enorm albumul asta pe vinil.
pentru lista de Craciun la punctul 2 am pus ceva ce cred ca de data asta nu imi mai doresc pentru ca sper ca o sa primesc. Sunt confuz dar incerc sa nu ma gandesc prea mult si doar sa ma bucur de cadou. uneori sunt prea calculat desi nu par asa. prea calculat strica. Nu reusesc sa ma bucur de ce am pentru ca eu calculez mereu. nu e bun
13 o pereche de ochelari de soare. Asa imi trebuie o pereche de nu va puteti imagina. Ceva mai ok,,, nu vreau neaparat ray ban mai ales ca nu se potriveste orice pereche la fata mea suie. Sa fie o pereche ok.
14 O muzicutza. Am un set de muzicute de blues diatonice. As vrea si una cromatica de la Hohner. Aia de Hohner pe care am vazut-o si imi place este in genul a uneia folosite de Stevie Wonder si e 200 de euro deci pun cadoul asta pe ultimul loc pentru ca nu e graba:)) astept pana la anul:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...