LA MULTI ANI GAJICI!!!

Astazi este ziua de nascare a 2 dintre "gajicile" cele mai faine pe care le cunosc.

In ordine cronologica incep cu Laura Dante pe care o cunosc de la dezbateri si de inainte de dezbateri din spatele blocului de la tenis. E antitalent la orice sport dar ne batea de ne suna apa-n cap pe toti. Nush cum reusea aceasta performanta dar era acolo... poate era si ceva nativ? nush intreb si eu:)). Apoi am mers la dezbateri unde au fost cele mai tari iesiri si ma intelegeam cu ea super. Imi aduc aminte de Belis Fantanele 1996 si apoi 1997... eram unu langa altul mereu si dansam radeam absolut totul ciughedar si cred ca a fost cel mai bine ca nu am sarutat-o in seara aia de august pentru ca daca ne-am fi sarutat nu ar mai existat o prietenie atat de puternica. Banuiesc ca lucrurile ar fi mers altfel... in rau si nu am mai fi fost, cat am fost, asa de apropiati:) .. Ea e un fel de Bugs Bunny in capul meu deci dedicatie din partea mea pentru ea este:



In ordine cronologica, urmeaza Diana.. cand Laura a plecat la facultate a aparut Diana Ursache in clasa a 9-a.. spuneau colegii: "e cea mai frumosa din clasa" deci trebuia sa fie prietena mea.. si am incercat asta fara succes din pacate.. eram prea incapatanati si prea vedete amandoi ca sa fim ciughedar si deci anii de liceu au fost un duel.. pana am ajuns la debate.. again debate! si ne-am cunoscut in afara orgoliilor de clasa si in afara barfelor date de la colegi la noi. Ba mai mult: multa vreme am facut echipa impreuna la dezbateri si pot spune ca ne-am inteles foarte bine dincolo de barfele pe care inevitabil le bagam la scoala.. barfe scoase FIX din mandrie si pentru ca eram amandoi vedete:))).. pentru Diana am o melodie dedicatie.. una ce o stiu tot de la ea:



va pup pe ambele si LA MULTI ANI si sa va fie rusine ca beti fara mine:D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...