tocit

Am perioade si perioade. Cateodata nu scriu pe blog din varii motive: ba pentru ca am numai ganduri ce nu cred ca intereseaza pe cineva, ba cred ca nici naiba nu citeste ce scriu. sunt "contrazis" in exprimare dar intelegeti voi. Sunt zile cand am prieteni care ma cearta ca nu mai scriu pentru ca isi incep ziua cu un articol de pe blog si le stric ritualul zilnic pentru ca nu mai sunt la fel de prolific. Scriu foarte putin dar am multe in mine si multe de spus.
AM avut un program incredibil de incarcat si o perioada destul de ciudata. Nu prea am incredere in oameni. Multi ma dezamagesc. Multi sunt in plus sau au fost in plus in viata mea. Nu mai stiu sa ma enervez sau sa fac urat. Nu mai stiu sa ma cert sa fiu al dracului. Ma dezamagesc oameni din jurul meu si le dau ignore in viata mea dar nu reusesc. As vrea un buton de delete pe care sa apas sa nu mai vad/aud/simt vreodata ceva de la/despre aceste persoane care ma dezamagesc si ma intristeaza zilnic enorm, enorm!
Inainte eram ok eu cu mine si reuseam sa atrag energii cu energia pozitiva pe care o emanam. Acum sunt atat de inchistat, de morocanos, de dezamagit, de inchis de ermetizat incat observ ca nu mai intorc priviri. Inainte se intorceau dupa mine pe strada femeile, acum... se feresc de mine la cat de morocanos sunt si asta pentru ca sunt suparat si dezamagit de oameni. Cateodata nu-mi vine sa cred langa cine am stat, cu cine am impartit bucata de paine, pe cine tzin langa mine, pe cine iubesc, in cine am incredere... incredere multa dezamagiri toate! toate astea ma fac sa fiu rece si trist, nelalocul meu si suparat si dezamagit de viata fix acum inainte de plecare.. de marea plecare si de inceputul vietii mele cea noua...
As vrea sa cred ca ce cred e incredibil si de necrezut, dar cred ca ce cred e credibil si adevarat.
cateodata simt ca intru intr-o gaura neagra ce este ca nisipul miscator, cu cat ma agit mai tare cu atat mai tare ma trage inspre ea... cu cat am incercat sa fiu mai ok, sa-mi fie mai ok, sa fac alegeri morale etc.. cu atat mai tare sufar si cu atat mai dezamagit sunt de tot si toate.
Nu stiu daca reusesc sa mai scriu pentru ca nu vreau sa va umplu de articole de acestea .. triste si odioase. Cand gasesc ceva funny o sa postez.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...