am terminat facultatea:)

Am terminat facultatea si sunt oarecum vesel ca sunt gata si ma apuca de viata asta(dar si usor melancolic ca e gata). Adica de acum ma pot apuca de munca si de un serviciu si de orice. Am luat licenta cu nota 10. 3 ani am asteptat sa iau un 10 la Ogasanu la actorie si nimic. Aveam mereu 8,9 si acum sunt "razbunat" si am 10. O colega imi spunea sa nu ma bucur pentru ca nu toata lumea a luat 10 si pentru cei care au luat 9,50 sau 9,25 nu ar trebui sa fiu prea vesel DAR ce treaba am eu cu ei? daca am luat 10 cum sa nu fiu super bucuros? Ba mai mult ei ma luau mereu la misto ca luam singur (cu Marcu) nota 9 si restul 10. Acum e momentul meu si fara niciun pic de aroganta vreau sa ma bucur de momentul meu. yeyyyyy yuhuuuuu, yabadabaduuuu, geranimoooo, uauuu, yesssss, I love you incontinuuuu:))))
Acum astept momentul sa prind undeva ceva sa ma angajez si sa joc teatru sa fac ce vreau si ce imi place. Ma relaxez intr-o vacanta foarte meritata in Balcik si vreau sa vizitez Vana, Nisipurile de lama si ce-o mai fi ca acus ma intorc acasa si tre sa o iau de la capat cu munca, repetitii, stress etc:)
Va pup din minunata si saraca Bulgarie, inchin un pahar de Zagorka pentru voi si va pup tare:***

Comentarii

magda a spus…
felicitari pentru 10, m-am bucurat sa aud ca ai luat in sfarsit 10 pentru ca meritai de mult...la fel ca si tine pot zice ca si eu 'm-am razbunat' luand 10 la licenta, pentru ca in toti anii astia oricat munceam sau ma straduiam...nimic, puteam sa visez eu mult si bine la 10, ca nu era pentru mine, pana la mine se terminau, erau rezervate notele pentru alte persoane, dar acum la licenta gata...am luat in sfarsit 10 si pe buna dreptate, prea m-am strofocat si cu ist teatrului si cu showul, nu mai puteam in ultimele zile voiam sa se termine odata...mai ales ca vedeam ca multi dintre colegi meregeau la mare,la munte, la picnic si eu stateam in casa...sa speram ca o sa ma fac repede bine si o sa pot sa ma bucur si eu de vacanta asta...cred ca ai auzit ca iar m-am accidentat :( ...cand vii in tara vreau sa vorbim despre un posibil proiect ;)... ti-am zis eu ca esti talentat si ca o sa te caute lumea, ca esti bun ca actor si tu batman, ca vrei sa te axezi pe muzica, ca nu te bagi in nici un proiect...etc..mai tii minte, nu?uite ca in sfarsit se vede ce ti-am zis...vezi ca am dreptate?:)...pup

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...