"elucidat"????

nu am crezut vreodata ca blogul imi va oferi si raspunsuri. Pe orice cale: mail, tel, orala etc.. Ei bine am primit un telefon azi.. mai bine zis am dat eu unul si la capatul "firului" (ca nu e fir ca eram pe mobil) era vocea cu ochii albastri de pe malul Bistritei. Ei bine se pare ca acum nu pot spune exact ce am auzit la telefon ca nu e frumos... DAR tot ce pot sa spun este ca e prima data in viata cand aud niste vorbe. Nu era mai fain daca auzeam "nu te plac"? Ba da! dar nu au fost astea... ca sa traduc ce a spus e un fel de: "te plac dar nu esti destul de bun pt mine". Ei! pe asta nu o mai auzisem .. e noua si e prima data si cred ca e ok. Asa cum mi-a spus si Bisu: "esti un Taran" - imi accept "titulatura". Uneori ma uit la femeie (mereu) care sunt frumoase si unele imi plac. Simt ceva ca e acolo in ele si imi spune al'de Cashu :"pretene nu e de nasul tau" (ori ca vrea bani, ori ca are alte pretentii ori ca nu-s destul de handsome etc) dar eu nu-l bag niciodata in seama pentru ca eu cred(eam) ca nu exista femeie de neabordat ever. Ba din contra. Abordez orice femeie la fel de increzator sau neincrezator -nush pentru ca nu vad de ce nu as fi destul de bun. Ei se pare ca nici acum nush de ce nu sunt destul de bun dar raspunsul pe scurt asta a fost, chiar daca a fost oarecum diplomat:))). Si ghiciti ce? Nu sunt multumit de raspuns si stiti de ce? Pentru ca am vazut ochii albastri de 10 ori numarat intr-un an. Cum ar putea acei ochi sa ma cunoasca? cum ar putea sti daca simt ceva, daca nu, daca sunt intr-un fel sau altul? daca sparg betoane pt bani sau traiesc de pe urma lu' tata, daca stiu sa iubesc sau daca sunt aventurier, daca sunt serios cand vorbesc si cand sunt serios????? Daca.. daca.. daca.. muuulte daca...??? DE PE BLOG? NUUU!!! Oricine ma cunoaste stie ca blogul nu inseamna 100% Stefan Zaharia. Ce ar trebui sa scriu aici? Cum dau cu spaclu pt bani? Cum muncesc la pal? Cum imi doresc o femeie dar nu e ceea ce scrie pe blog. Cand vad o femeie si simt ceva nu mai conteaza ca are 160 sau 180 sau ca poarta 43 la pantof sau ca are bube-n nas..... conteaza ce simt indif de ce scriu sau de ce spun pe blog. Conteaza ce simt si ce vad eu in acea femeie mai presus de toate iar eu cand sunt langa o femeie simt... sincer! simt daca e ceva inainte ca ea sa vb sau sa respire.. simt daca in ea este ceva din ce caut eu.. simt daca are ceva dintr-un sentiment matern pternic.. nush cum sa ma exprim .. ideea este ca nicio persoana nu poate spune ca ma cunoaste citind blogul sau daca ma vede, la bere, in oras, de 3 ori. Deci raspunsul nu ma multumeste dar, din pacate, este singurul pe care il am acum.:).
hai si cu o melodie care sa se potriveasca sau ceva de genu:)



Doobie Brothers sunt celebri pentru Long Train running si atat din pacate. Vocea maiestrului Macdonald este inconfundabila. Piesa este foarte frumos scrisa si parca perfecta pentru vocea batranului maiestru:). Imi place mult piesa si sincer cred ca Loggins Kenny seamana cu tata (amandoi in varianta tanara:)) ). Va pup!

PS.. nu prea pun de 2 ori aceeasi melodie.. mai ales in acelasi post dar, pentru cei care au incredere in gusturile mele muzicale si au ascultat prima varianta(originala) de la Doobie brothers, le pun si o varianta live, din miile de variante de pe youtube. Am selectat-o si ales-o pe aceasta care sincer imi umple inima de muzica:). Este superba si atatea voci la refren.. oau!.. e Oau!

Comentarii

Lucian2050 a spus…
intuitia e cea care-ti dicteaza..
ca persoana care te cunosc, blogul nu reprezinta decat o parte din tine, insa nu te exprima pe deplin, adevaratul stefan zaharia e cel din carne si oase pe care-l ai in fata ta si cu care vb face to face ceva timp sau ce-l pe care-l poti observa zile, luni si ani la rand aproape zi de zi..

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...