Adnana

Zilele trecute spuneam la Slanic despre numele de fata care-mi plac. In primul rand imi plac multe nume care se termina cu Ana, adica: Diana, Adriana, Oana si ca printre numele mele preferate sunt Adnana si Ingrid. Ei, aseara, eram la ziua lui Ingrid si beam un ceai cand am auzit o teorie tare interesanta: "Stefan scrie pe blog urat despre persoane. Daca o sa scrie ceva despre mine, o sa scrie ceva de rau.." Simt nevoia sa scriu ceva despre asta. Si Ionut m-a sunat sa-mi spuna ca nu scriu despre el pe blog sau ca nu i-am dedicat ceva pe blog de ziua lui, desi il intrebasem daca vrea asta si a carait ca nu... Ideea este ca nu am scris prea multe articole despre prieteni (cu nume si adresa) de bine. Adica nu am avut articole multe in care sa spun "pritenul X e bun si bravo si etc". Am dar sunt putine si in general sunt cu sfaturi. Nu am multe articole laudative. Am scris despre prieteni ca ii iubesc la nivel general. Fara multe nume.
Cu atat mai putin nu scriu articole laudative sau "frumoase" la adresa unor domnisoare cu care am avut relatii. Se pot interpreta astfel de articole si le-am evitat. De aceea exista mai mult articole in care sa zicem nu scriu foarte frumos despre femeile din viata mea. Sunt articole de revolta in general.
Asadar m-am hotarat sa scriu un articol normal despre Adnana. Sper sa nu fie rau interpretat DAR, avand puterea de a nu-mi pasa daca sunt rau interpretat si pentru ca sunt si foarte gay si cum vreti voi, puteti sa interpretati cum vreti. Adnana este un copil bun si cuminte. Este printre putinele persoane pentru care nu-mi fac griji. Sunt sigur ca ea se va descurca in viata oricum. Orice ar face ea se descurca. Spun astea pentru ca in general imi fac griji sau ma gandesc la persoanele de langa mine: oare se descurca?, oare o sa faca ce vrea/place?, are ce-si doreste? etc... Ei bine pentru ea nu imi fac griji pentru ca e o persoana care stie ce vrea, nu ii este frica de munca, isi stie limitele si vrea sa le depaseasca, stie de unde a plecat si are o tinta unde vrea sa ajunga si are si metodele sau mijloacele de a ajunge acolo. Si asta este rar in orasul Buhusi. Ma uit la multi dintre prietenii de aici care nu au teluri. Nu au scop in viata si asta ii face cam blazati si uneori fara viata. Ei atunci cand apar fete ca Ingrid sau Adnana, care sunt puse pe treaba, atunci imi dau seama ca blazarea nu e contagioasa si nu se ia odata ce ai buletin de Buhusi. Blazarea si limitarea noastra tine de fiecare dintre noi in parte. Daca nu tragi de tine e clar ca.. ati inteles voi.
Inca un lucru vreau sa spun despre Adnana.. faptul ca primul ei ID de mess a fost adnana_big_ass si asta spune multe despre fundul ei de J.LO.:)))))))
Sa nu uitam sa spunem LA MULTI ANI!!! lui Ingrid. Te pup fataaaaaa!!! INGRIIIDDDD:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...