Perversa de Tg Ocna

Este superb acest clip. Va rog sa va uitati la acest super minut de viata:

asa e de simpatic tiganul. Jur! E simpatic. Vorbeste excat cum vorbesc baietii (aia mai rasariti) de pe centru din Buhusi. Prost nu e deloc.. "3600 de secunde" .. cu asta inchide multi politai care habar nu au cate secunde sunt intr-un minut, d-apoi in 60 de minute... apoi o zice pe aia cu: "perversa de TG Ocna".. aici se vede ca a stat un pic si pe la parnaie... Alta expresie frumoasa este: "ori suntem golani ori nu mai suntem.." Aici ii dau dreptate. Daca esti golaban si bagabont si te iei de unul si de altul, daca se gaseste unu care ti-o da, nu te mai adresa politiei ca, pana sa o iei, ai fost golan si smecher.. indura si un pumn in gura nu te astepta numai sa o dai si atat.
Urmeaza una frumoasa "sor'mea s-a iubit cu unu si a facut un copil impreuna"..
Am pastrat la final pe aia de cred ca e cea mai frumoasa "am lucrat mult la antebratu asta"... adica poti sa dai in mama, poti sa dai in tata, in sor'mea dar daca mi-ai julit antebreatu ai belit cariciu ti-o dau perversa de Tg Ocna si te fac pireu de covasna cu carnati de plescoi:))))
de mare inspiratie clipul. Tare:)))

de la Isfan vine inspiratia

Comentarii

Anonim a spus…
Mai Stefane, d'apoi tu pe textul asta ti-ai gasit sa faci analiza? :)))))
Anonim a spus…
Da, da exact asa , poate mai putin elevat s-a exprimat Sascau de Buhusi cand a anuntat marele spectacol Miss Piranda.
Mama

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...