umor

nu cred ca am un anumit tip de umor care imi place. (e clar ca, la cat de "modest" sunt, cum spune Paul, ar trebui sa-mi placa numai (decat) umorul meu) rad la mai multe tipuri de umor desi ma deranjeaza un pic cel prea "sexual". Cu un "content" sexual prea explicit. Cred ca, daca vrei sa faci glume cu tenta, o poti face in asa fel incat sa nu fii foarte explicit. Umorul englezesc pot spune ca-mi place foarte mult pentru ca are o latura de absurd in el. Si un penibil dus la extrem de multe ori. Si nu pot spune de ce imi place dar imi place . si ala mai sec si ala mai ciudat... imi place englezescul. Imi place si umorul ala de negri. desi unii sunt prea vulgari. Cred ca cel mai tare stand up este unul "negru" de Eddie Murphy cu Delirous tour. Dar ca sa facem diferenta pun 2 tipuri de umor. Englezesc si simplu:

si putin umor din State... cu def jam si cei mai "mari" comici de culoare de atunci. Sunt cool ambele dar usor parca imi place mai mult ala englezescu:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...