conjugale:)) bune:D

Sotul intra in pat si-i sopteste sotiei la ureche: "Sunt fara chiloti"
Sotia: "Lasa-ma sa dorm, maine am sa-ti spal o pereche"

Doi prieteni stau de vorbă la cârciumă:
- De ce să-mi cumpăr mașină dacă toți prietenii mei au și mă pot servi?
- Asta i-am spus și eu soției tale când m-a întrebat de ce nu mă însor...


Soțul și soția prin parc:
- Scumpo, încearcă să arăți că ești fericită.
- De ce?
- Doamna care vine spre noi, este prima mea soție.


Î: Care este asemănarea dintre o mașină nouă și un soț?
R: Ambele funcționează bine doar în primul an...


Î: Ce îmbătrânește prima oară la un bărbat?
R: Nevasta...


`I:Care e diferența dintre vină și păcat?
R:E o vină să te culci cu nevasta altuia dar e păcat să ratezi ocazia.


Şeful îşi trimite subalternul în delegaţie în Brazilia.
- Ce Brazilia? Acolo nu găseşti altceva decât fotbal şi curve!
- Ce zici? Dar nevastă-mea e din Brazilia, răspunde şeful.
- Da? Şi la care echipă a jucat?

Comentarii

Razvan a spus…
bai dude...poate-tz place si asta, eu unu' am ras pe burta, imaginandu-mi scena:
Un tip foarte singur a hotarat ca viata ar fi mai misto daca ar avea
un animal de companie. Asa ca s-a dus omul nostru la un pet shop si
i-a spus managerului ca vrea sa cumpere un animal "aparte". Dupa
cateva discutii a cumparat intr-un final un miriapod, care venea
intr-o cutie mica, alba, pe care s-o foloseasca pe post de casa.
Se duce tipul acasa, gaseste un loc potrivit pentru cutie si se
gandeste ca ar fi frumos sa inceapa "relatia" ducandu-si noul
companion la un bar sa bea ceva.
Asa ca a intrebat miriapodul din cutie:
"Vrei sa mergi cu mine pana la Frank's
sa bem o bere?"
Dar ... nici un raspuns, asta l-a deranjat pe tipul nostru, dar a
asteptat cateva minute si a intrebat din nou:
"Ce-ar fi daca am merge la bar sa bem o bere impreuna?"
Dar...iar...nici un raspuns de la noul sau
prieten si tovaras. Asa ca
a mai asteptat cateva minute gandindu-se la situatia respectiva.
S-a hotarat sa mai intrebe inca o data, de data asta apropiindu-se de
"casa" miriapodului si urland:
"Hey, tu de-acolo! Vrei sa mergem la Frank's sa bem o bere impreuna?"
O voce subtire se auzi din cutie...
"Te-am auzit de prima oara ! Ai in p**a mea rabdare sa-mi pun pantofii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...