a fost irina in tara.. la tzara:)))

A fost Irina Dan in tara ca a avut o nunta pe la Buzau sau ceva de genul asta. a trecut si pe la tzara, adica pe la Buhusi, unde ne.a sunat si ne.a adunat pe toti la o bere. Nu in sensul in care a dat o bere la toti.. nu ad literam la "o" bere... a dat muuulte de nu le puteam duce. si am ras si am baut si a povestit de Irlanda, Franta si alte tari de astea mai "calde" decat e Romania acum:)). nu vreau sa spun absolut nimic in acest articol doar vreau sa scriu (depe telefonul meu cu Android --- nah! Irino ca si eu Android) inainte sa scrie ea pe blog:))) atat!

Comentarii

Irina Dan a spus…
Merci, SteFUN, chiar se intreba lumea pe unde o mai ard. Am ajuns in Dublin si ma pregatesc sa-mi iau masina aia pe care vreau sa mi-l pictez pe Michael :)

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...