articol

ma cearta lumea, pe buna dreptate, ca nu scriu mai mult pe blog. Chiar sunt foarte stresat cu spectacolul si cu organizarea. Iese bine dar e foarte greu sa ma incadrez intr-un buget inexistent si e greu sa vand numarul de bilete propus in target atat timp cat lumea vrea numai sa ma fure in acest mirobolant orasel de provincie.
am sa pun mai jos ce am primit interesant de la ovi si apoi un clip fain de la Stelu. Cand pleci in alta tara e clar ca esti influentat de muzica este acolo si incepi sa asculti si tu muzica aia indiferent ca pleci in Italia, Irlanda sau Kongo. Asa si Stelu a inceput sa asculte mai Irish dar noua ne place si vad ca au 12 mil de vizualizari clipul. Simpatic rau. Enjoy:

Categoria "Lectura nu ştie carte"
Dumitru Dragomir: "Azi citeşti, mâine citeşti, poimâine citeşti… te apucă pandaliile!"
Gigi Becali: "Mie nu-mi place să citesc, că-mi lăcrimează ochii, mă-nţelegi, mă dor ochii"

Categoria "Cu ce iubim femeile?"
Gigi Becali: "Eu i-am cerut să mă împreunez cu nevasta mea, nu să fac sex cu nevasta mea, că eu nu fac sex cu nevasta mea!"

Categoria "Epoca mondenă şi contemporană"
Nicolae Mitea (fotbalist blond): "Maşina care mi-am luat-o, m-am sfătuit cu mine însuţi"

Iată alte "perle", stânse de-a lungul timpului, ale celor implicaţi în fotbal:
"Suporterii noştri sunt 80% din Bucureşti şi 40% din provincie", Ionel Dănciulescu
"Sunt pesimist. Cred că putem învinge Olanda", Nicolae Mitea
"Mi se face pielea găină când vorbesc despre Nae Manea!", George Copos
"Mitica Dragomir este acelaşi pentru toţi şi diferit pentru fiecare", Gigi Becali
"Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv", Marius Maldărăşanu
"Nu pot să spun că am plâns, dar mi-au dat lacrimile", Cosmin Moţi
"Filosofia este o transcedentală propedeutică pentru sufletul bântuit de moarte al românului", Cornel Dinu
"Eu nu mi-am propus nici un gol. Care e în faţa porţii, s-o înscrie", Claudiu Răducanu
"Borcea spune că are echipă de cinci stele? El poate să spună că are echipă de cinci cîini. Eu am echipă de cinci stele. La fel şi Rapid, poate să spună că are echipă de cinci vagoane", Gigi Becali
"La pomul lăudat nici mere nu face", Dorinel Munteanu
"Becali e un brand. Eu pot să fac pui Gigi Becali, dacă vreau", Gigi Becali
"M-am dat şi pe mine afară. Nu sînt mulţumit cum am gestionat treburile la club în acest sezon", Gigi Becali
"Între Cornel Dinu, Ţălnar şi domnul Mulţescu este un tandem excelent", Vasile Turcu
"Dică e pentru Steaua ca Google pentru Internet", Mihai Stoica



as putea adauga celebrul :"mi-am luat apartament intr-un bloc-notes"

Comentarii

Anonim a spus…
Tot din fotbal"daca dadeam mai milte goluri ...castigam"....ms ca ai pus melodia :*
Anonim a spus…
am vrut sa zic mai "multe"...nu`i nik irlandez in cuvantu` ala...si nici nu mai tin minte cine a scos porumbelu`
Anonim a spus…
Ma bucur ca in sfarsit aud si vesti bune despre tine. E vina mea ca nu am mai intrat de mult pe blogul tau si nu am flat mai devreme. Spor la treaba si bafta miercuri. Sunt convinsa ca va fi OK iar tu vei canta magnific.
Bafta si la Piatra.
La multi ani pentru duminica, atunci cand a fost Stefan cel nou.Sa auzim numai de bine,
Maria

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...