Stand Up la Buhusi!



M-am hotarat (ajutat si incurajat de prietenii: Stelu, Cashu(l), Copoi si gasca) sa fac pana la urma un show pe 28 decembrie. El va fi la restaurantul Amadeus. Biletele se pot lua de astazi de la mine si costa 15 lei. Sunt numai 70 de bilete scoase la vanzare. Atat!. nu vreau multi, vreau putini si buni.. in principal prietenii mei pe care sa ii fac sa se simta bine si oameni ok care vor sa se simta bine indiferent de varsta.
Show-ul contine 3 momente de stand up, si 3 momente de muzica live, sax si voce (da Tzintzi, imi pare rau, va fi si vocea mea:)) ).
Daca vreti bilet va rog sa imi spuneti cu cine vreti la masa ca sa fie simpatic acolo, sa fie cu rezervare etc. Va astept.
Incepe la ora 19 00 si cade intr-o marti.
DECI: HAI IN ORAS!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...