cum a fost la Amadeus - LA MULTI ANI 2011!

Trebuie mai intai sa imi cer scuze. In ultima luna (sau chiar 2 luni) am scris foarte putin pe blog. Asta pentru ca am fost foarte antrenat in spectacolele astea ba cu DOD, ba cel pentru Mihaita si acum, la final, stand up ul de la Amadeus. De obicei nu urc bucati din stand up cu mine pe net pentru ca odata ce le-ai pus, glumele alea nu prea poti sa le mai folosesti, dar acum am promis ca pun pentru ca multa lumea, ce nu a putut ajunge la stand up, m-a rugat sa urc ceva,,, ma refer aici la Goanga, la sora-mea, la Ionut sau chiar iubita mea Luiza. De aceea am facut 2 clipuri in care am bagat si ceva muzica. Cate putin din toate: voce, muzicutza si sax si 2 reprize scurte de stand - up. Show ul a durat 3 ore deci am avut de unde alege. Am pus si niste poze pe care mi le-a facut Tzintzi si unele pe care mi le-a facut Ciprin si le multumesc acum pentru asta. Mai multe vedeti si pe Buhusi.net, acolo sunt mai multe poze.
Eu initial vroiam sa fac un eveniment cu 120 de persoane dar mi-am dat seama ca nu am spatiu sa fac asta asa ca m-am limitat sa fac ceva pentru prieteni... adica un show pentru 50 sau maximum 60 de persoane. Nu am facut o campanie foarte puternica de promovare tocmai pentru ca erau in jur de 30 de bilete vandute la prieteni si ma gandeam ca 30 le vand eu la oamenii din oras, cei care nu imi sunt prieteni dar care vor sa se simta bine si aud de eveniment... Se pare ca in ultimile 4 zile nu mai aveam bilete. S-au vandut peste 95 de bilete si asta m-a bucurat. Acum imi era rusine ca erau prieteni care vroiau sa vina si nu mai aveam locuri in salon dar pana la urma m-au inteles. Deci pe langa cei 30 de prieteni au venit alti 60 de buhuseni si nu numai care vroiau sa se simta bine de Craciun. Am spus ca incep la 8 show-ul si la 8 fix am inceput. La fiecare ora faceam o pauza de 10 minute in care lumea sa isi poata comanda sucul, vinul sau pizza si asa .. la 11 am terminat de cantat ultima melodie. AM fost placut surprins sa fiu chemat la un bis la final si am cantat cu totii hit-ul "hey baby"... A fost foarte frumos si e superb sa ai un public atat de frumos si cult la Buhusi... Glumele au fost de la salata beof pana la Mariana Nicolesco si mi-a placut ca am avut public pentru fiecare tip de gluma ceea ce rar se intalneste.
Acum ca am povestit cum a fost pot sa postez primul clip.. despre copilarie si un pic de sax:



aici am pus o muzicuta mica la inceput apoi cateva cuvinte despre ziua mea de nastere si apoi alta melodie:)



In principiu lumea s-a simtit tare bine (toata lumea in afara de Stelu si Cocean care au alte gusturi). Si eu m-am simtit tare bine chiar daca au mai fost mici rateuri la sax (din motive tehnice pe care acum stiu sa le corectez pe viitor - o sa imi iau un monitor in ureche si o sa incalzesc mai bine saxu inainte sa cant ca el statea o ora pana cantam alta piesa si se usca ancia). Nu am mai facut un show atat de lung pana acum si stand up nu fac atat de des si cred ca a iesit peste asteptari avand in vedere ca acest show l-am pregatit special pt seara aceea .. l-am facut o data si gata.. nu se mai face... deci este ceva unicat si dac mai am inspiratie si putere sa trec peste huiduielile lui Stelu si ale lui Coceanus o sa mai fac, poate, la Buhusi si alte evenimente. Sincer, in van imi spun 90 de persoane ca s-au simtit bine, ca mai vor si ca au ras daca la final vin 2 si imi spun ca nu le-a placut... Eu vreau ca toata lumea sa se simta bine.. Chiar daca 90 s-au simtit bine.. ma intereseaza ca si aia 2 sa se simta f bine pentru ca au luat bilet. Daca era fara intrare nu ma interesa dar odata ce plateste bilet si iti spune ca nu s-a simtit bine... nici mie nu imi cade bine....
Eu vrreau sa le multumesc foarte mult celor peste 90 de spectatori platitori de bilete (ceea ce e unicat la Buhusi.. si mama a platit bilet) ca s-au simtit bine alaturi de mine (si sper ca cei 2 sa nu mai vina la show-urile mele indiferent unde le fac:) ). Va multumesc foarte mult ca ati venit, am ras impreuna, am dansat, am cantat si am facut dintr-o seara banala la Buhusi, o seara de neuitat in Romania. va pup si va multumesc. Voi mi-ati facut sarbatorile fericite!

Comentarii

Unknown a spus…
Nu poti multumi pe toata lumea.Mereu trebuie sa exista 2-3 "Gica contra";trebuie sa te obisnuiesti.
Am auzit ca ai facut un show foarte reusit,sper sa mai revii si cu alte ocazii(1-8 martie,poate).
Sa ai parte de un an plin de realizari!:)
Anonim a spus…
Aia doi erau ofticosii, asa ca nu ai cum sa-i multumesti prin definitie. Eu cred ca s-au simtit foarte bine si ei, dar statutul nu le-a permis sa recunoasca. Relax, spectacolul a fost "super smecher" ! ;)
Goanga a spus…
Stefane sunt sigur ca a fost super... la mai multe in continuare... si de cei doi "carcotasii", nai ce sa le ceri(varsta), ar cam trebui sa intre in clubul pensionarilor... :)) Sa ai un an nou fericit... Sa ne vedem sanatosi.
Ioana a spus…
Foarte nice :)

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...